Waarom verkopen?

Aanhouden tot je de PO gescoord hebt. Dan kun je later de 1 of 2 horloges verkopen als ze geen draagtijd meer krijgen. Maar minstens 1 beater in de verzameling vind ik nodig.

1 like

Doorgaans is lichte verkoopjeuk bij mij een voorbode dat ik hem uiteindelijk ga verkopen. Misschien is dat bij jou ook zo. Kiezen tussen houden of verkopen is een luxeprobleem, ervan uitgaande dat je niet op zwart zaad zit door deze horloges.

Ik zou zeggen volg je gevoel. Beauty is in the eyes of the beholder.

1 like

Die 1200 + 30% korting op de planet ocean kunnen net het verschil maken.

Gewoon doen, af en toe wat nieuws is hartstikke leuk

Beetje verlies hoort bij de hobby

1 like

Keep the change.

3 likes

Welkom op internet.
De enige plek in de cosmos waar meer kapitaal is dan schuld.
Waar iedereen zijn huis echt in bezit heeft.
Waar niemand in een lease/huurbak rijdt.
En waar geld een futiele bijzaak is.

Het is nog zo vroeg en het wordt zo’n mooie dag :sunny:! Vergeet niet te lachen :smiley:

@Crowned bedankt voor de snelle betaling van het tikkie :dollar:. Ik ga een ijsje halen met de familie :icecream:

8 likes

Dank voor de vriendelijke woorden compleet onbekende kerel op internet.

1 like

Daar is het grote snack topic voor!

Niet intrappen!!! :sweat_smile:

1 like

Dat je daar mee bezig bent. Funny money.

Benieuwd waar jouw grens ligt qua economische toestand, gezien je investeringen en spaarbuffers :joy:

Als je eerst alleen maar verstandige dingen gaat doen met je geld, koop je nooit een luxe product.
Dan ben je dood voordat je genoeg hebt.
Aangezien je enkele luxe producten hebt (en je ega ook) zal er toch ergens niet geĆÆnvesteerd zijn en gespaard zijn. Dus geloof je zelf nu maar door recht te praten wat krom is.

Alles moet in balans zijn. Serieus geld en jouw ā€˜fun geld’.

2 likes

Je fixeert nu op de term. De boodschap is gewoon dat ik het bovengenoemde plan om het huishoudboekje te plunderen voor een horloge-aanschaf ronduit belachelijk vind.

Verder praat ik niks recht, maar moet je gewoon bepaalde dingen op de rit hebben vooraleer stomme dingen te doen. Tenminste, als je niemand hebt om op terug te vallen. Als je familie hebt die je significante doekoe toestopt, fair enough, dan kun je doen en laten wat je wilt in het leven.

Dat vind ik een ietwat vulgaire nieuwsgierigheid, want dat zijn jouw zaken niet. Ik kan ook niet in de portemonnee van @Duiffie kijken, en dat is maar goed ook.

Eens. Ik denk dat we wel andere criteria hanteren voor wat balans mag heten.

Jip. Daar ging het ook om. Jij noemde die.

Het is heel eenvoudig. Je reageert met je huishoudboekje en funny money op een niet zo serieuze post :upside_down_face:

Dus was ik vulgair benieuwd naar hoe dat dan werkt.
Maar dat zal ik dan moeten blijven, daar je er toch niet echt duidelijkheid in gaat scheppen.

Wel fijn dat je het dan eens bent met mijn serieuze reactie inzake de

Hoe dan ook @Duiffie, verkoop die 2 snacks, spaar door, keer alles binnenste buiten en koop die omega! (Of een tudor ultra, die vind ik persoonlijk mooier :sweat_smile:)

Eerst maar ff wat km’s maken met de Yema

Doen die ook in zadels?

Ja inclusief horloges.

Tja, eens, maar zo zijn er nog wel meer zaken die ik vind eigenlijk graag te willen hebben :grinning: