Waarom wisseling van Tudor naar Rolex.

Leuk verhaal wat je hier verteld. Net zoals ik begonnen met andere merken. Voor mij was dit Oris en Maurice Lacroix. Daarna Omega en veel van gehad. Heb er nog een paar. Had vroeger 1 Rolex, maar door scheiding “verdwenen”. Nu ben ik op dit moment een echte fan van het merk Sinn. Puur en alleen omdat ze heel mooi in elkaar zitten, voor speciale doelgroepen/beroepen worden ontworpen en de oplages vaak klein zijn en ze daarom voor mij ook bijzonder zijn. Super mooie brochure ook, het is eigenlijk een boek. Heb zelf ook enkele Sinns met zeer beperkte oplage. Maar toch nu een Rolex, wel een oude, omdat ik van de eenvoud hou uit die jaren.

2 likes

Ik ben door dit topic nog meer gaan twijfelen, dank…

Goede eerste post trouwens :wink:

Dit in de 58 kast :star_struck:

2 likes

Ik ga juist van mijn Tudor Black Bay Eta afstappen.

Krijg er geen klik mee en sla m altijd over als ik mijn horloge kist open doe

#ben door dit topic nog meer gaan twijfelen, dank…#

Bij twijfel niet doen, zegt men toch?

Mijn eerste aanschaf was een Tudor GMT. Deze was op dat moment binnen budget en kwam mooi uit aangezien ik een tijdzone verderop ging wonen voor werk.

Vervolgens kwam er een Harrods edition bij.

Mijn Tudor Harrods edition had een maadje later plek gemaakt voor een Explorer 1.

Recentelijk, na 2x een datewheel issue met mijn Tudor GMT deze samen met de Explorer laten gaan voor een 16710 Coke.

Misschien dat er ooit nog een mooie vintage Tudor Sub komt, die blijven wel echt prachtig :blush: