Waarom wisseling van Tudor naar Rolex.

Ik heb zo vaak geswitcht dat ik niet meer weet of het eerst Rolex en toen Tudor was of andersom. Als er geen Rolex op de dial stond had 95% er hier geen gekocht, wedden…de naam doet veel hoor.

11 likes

Ha ha, Rolex is het onderwerp en boem, kom maar op met die reacties.

Geef het gewoon (in de meeste gevallen) toe als Rolex bezitter, je kunt van alles kopen wat er op lijkt, maar in je hart ben je pas tevreden als die beroemde naam op de wijzerplaat staat.
Ooit, toen ik nog een stuk jonger was, moest ik er ook één hebben, een sub no-date, 14060M, bij S&C aangeschaft inclusief leuter verhaal, “nu heb je pas een echt horloge”. De blijdschap duurde niet zo lang, vond het eigenlijk maar een saai ding en de naam maakte mij er als persoon ook niet beter op kwam ik achter. Ik was er gewoon ingetrapt, dat “gevoel”!
Zoek je een degelijke klok, om te houden en te dragen, dan bieden ze je bij Rolex na decennia nog een goede service met gebruik van originele onderdelen, daar heb je wat aan. Moet je hem wel houden natuurlijk…

13 likes

Het interesseert mij geen ene moer wat JIJ ervan vindt, jij zet de toon!! kan je hem krijgen ook. Bekrompen? man lul niet zo dom, heb er keihard voor moeten werken en ben en nog steeds super blij mee!:muscle: vind gewoon Tudor het net niet, mijn mening. En ja de Rolex doet mij veel meer en draag hem ook dagelijks! heerlijke klok, houden zo.

12 likes

Ik durf dit best wel toe te geven hoor.

7 likes

Wat een onzin! Ik zie @Bigrosa nergens zeggen dat hij zich het mannetje voelt omdat er Rolex op staat. Dat maak jij er echt helemaal zelf van.

6 likes

Hoop gehad😁

Een greep…






En nu deze…veel origineler :speak_no_evil:

27 likes

Ik ook

4 likes

Ik dus ook, de kracht van goede marketing zullen we maar zeggen.
Ik dacht ook dat ik net zo stoer werd als die Camel man op de posters als ik zo’n stinkstokkie in mijn mond hing en stoer keek. De dames beslisten echter anders…

2 likes

Ik ook. Ik voel magie. Ik heb het nog nooit bij een ander horloge gehad. Misschien bij een GS, maar dan niet zonder Rolex in huis.

11 likes

En ik.

3 likes

Dat. Een goed horloge maken is niet zo heel moeilijk. Een horloge die je de magie laat voelen is een stuk lastiger. Gewoon lappen dus!

6 likes

Daar heb ik een paar Seiko’s gekocht…:kissing_smiling_eyes:

2 likes

Goede vraag … ! Ik zou het niet weten … zelf vind ik meer Tudors mooi dan Rolexen… :rofl:

1 like

Mijn vraag ging puur over waarom van Tudor naar Rolex, na pas kort in bezit te zijn van een Tudor.

Mijns inziens hetzelfde straatje. Invicta en Steinhart hebben beide hun ‘succes’ te danken aan zogenaamde replicas/hommages en nul eigen Heritage/historie. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wie de schoen past… (niet voor jou @Schoen bedoeld hoor) :thinking:

2 likes

Tja dat klopt, nergens geschreven, allemaal van die Kut aannames. Ik sta hier Tudor als horloge liefhebber ook helemaal niet af te branden integendeel zelfs. Maar als ik een klok koop dan moet voor mij persoonlijk kloppen en dat doet Rolex op dit moment voor mij wel en dat staat even buiten wat hij gekost heeft. Tuurlijk een hoop geld is het maar loop er niet mee te patsen van hiero kan je ut zien of zo, allemaal bullshit en lulverhalen en aannames.

Ik ben horlogeliefhebber en vond dat ik na een Omega deville, een Breitling crosswind , Omega Seamaster en de Speedmaster eens toe was aan een klok die mij al jaren kon en kan bekoren en na 18 jaar is dat een Rolex submariner geworden, heel lang me eigen de jan pleuris voor moeten werken letterlijk dag en nacht. Pakt niemand van mij af al ga je met je blote reet voor het raam zitten…:rage: oh Schoen deze is niet voor jou bedoelt he!!:+1:

8 likes

Dat is wel duidelijk! Als er een oprecht blij wordt van zijn Rolex, ben jij het wel. Daarom vond ik het ook vreemd wat Robert er van maakt.

3 likes

Ik begrijp de reacties. Maar laten wij het wel netjes houden deze vraag/discussie.

3 likes

Tuurlijk maar soms mot ik efffe op dat pleuris toetsenbord rammen!!:wink:

3 likes