De bb58 is alleen met in house uurwerk…
Ik vind het stijltje van de bb58 wel erg cool, daar kan een Hamilton (in mijn ogen) niet aan tippen)
De bb58 is alleen met in house uurwerk…
Ik vind het stijltje van de bb58 wel erg cool, daar kan een Hamilton (in mijn ogen) niet aan tippen)
De mijne gaat idd hierom weg. Draagt perfect, ziet er prima uit maar werd een beetje saai
En wat ben je daar in godsnaam mee dan?
Ik snap de vraag niet
De BB58 is gewoon een leuk horloge, maar niet meer dan dat.
Voor €3400 is gewoon heel veel ander leuks te koop.
Voor een paar honderd meer heb je een iconische speedmaster met alle toeters en bellen.
Ehm is wel een beetje meer dan ‘een paar honderd euro’
Bb58 op staal €3470. Speedmaster €4900 list. Vind ik nogal een verschil eerlijk gezegd…
Als je list betaald voor een speedy ben je sws niet goed snik
Een speedy met de works is prima te vinden voor beneden de 3900.
Mss dat dat te maken heeft dat de Tudor niet zo ‘makkelijk’/ net wat minder goed te krijgen is dan de Omega. Als in bij zowat elke gemiddelde ad ligt wel een seamaster denk niet dat dat met 58 zo is of vergis ik me daarin?
Snap ik maar je impliceert met de 3400 dat je aardig richting list gaat voor de Tudor
Nee ik pak de vraagprijs die hier op HF wordt gehanteerd
omdat ze op mij wilden lijken maar erachter zijn gekomen dat t niet aan het horloge ligt.
Afgelopen tijd hebben juweliers weer eindelijk voorraad kunnen ontvangen na een redelijk lange sluiting bij tudor zelf… Als de modellen nu uitgeleverd worden en het toch niet bevalt… komen ze weer op de 2e hands markt. Dat lijkt in ieder geval wat er volgens mij aan de hand is.
Tudor Black Baby All Day Every Day Baby
Whoeeeeee wat een absoluut fucking bazen horloge is het!!!
Er is een inderdaad een nieuwe black bay bleu met in house uurwerk maar denk door dat je wel wat extra moeten koopen wil je een rolex voor list bij de ad
De sbga375 roept toch wel
Ik heb ook een BB58 gehad. Na verloop van tijd stoorde ik mij erg aan de uurwijzer, zoveel om er definitief afscheid van te nemen.
Nog wel
Koop dan
Ik heb al redelijk veel blauw in de collectie momenteel met de citizen, Reverso en dj.
Als ik nu een GS zou moeten kiezen zou ik persoonlijk voor deze gaan.
Maar goed keuze voor 2021 is al gemaakt. Geen GS overigens. Dat heet als t al 2021 gaat worden mbt levering
Yup