Dit gaat ook gebeuren met de snoopy 50 years edition.
Ik zet in op speculatie op verkoopprijzen boven list zoals met de zwarte 58 een tijdje het geval was.
Wat is het type nummer?
Sbga413 USA only.
Paul had er een tijdje geleden een te koop maar niks ook dit niet zou mijn grail in de weg staan
Meer info
Zit ik dan met m’n bb58 Blue
Als ze nou eens de BB58 uitbrengen met de setup van de oude blauwe Black Blay hier rechts, dan Gassant half HF naar Schaap Citroen hoor!
TAG Heuer is een grotere speler dan Tudor, zowel in turnover als in productie aantallen.
Ik vind dit ook echt opmerkelijk. Het is ook maar net afhankelijk van ieders persoonlijke situatie en waar je op dat moment prioriteit aan geeft en financiële ruimte voor hebt. Maar ik ben het met je eens dat duizenden euro’s als impuls spenderen opmerkelijk is
Heerlijke impulsaankoop toch!
Geeft niets joh. Het merk MeisterSinger zelf is ook niet goed in het verkopen van MeisterSinger
Zeker, als je het kan missen. Ik ben gewoon niet zo… Ik overdenk zelfs een horloge van 100 euro en aantal dagen. Daardoor heb ik eigenlijk slecht 1 x een horloge gehad sinds mijn aanwezigheid op HF waarvan ik zelf niet nog steeds denk: wow
Maar he, ieder zijn ding en ieders situatie is anders ik zit gewoon in de duurste fase van mijn leven. Met twee schoolgaande kids, relatief jonge leeftijd, nog een redelijke hypotheek, veel hobbies naast horloges en minstens zoveel andere wensen. Keuzes keuzes
Als groot liefhebber van vintage merkte ik dat ik eigenlijk geen horloge had wat te dragen was wanneer ik met mijn auto of in de tuin etc. bezig ben.
De BB58 is een perfecte oplossing, dankzij zijn vintage looks vind ik hem toch leuk en hij is waterdicht en kan tegen een stootje
I hear you
Je zal er maar zoals ik 2 op de opvang hebben. Daar betaal ik elke 4 maanden een Pelagos voor
Is een kinder opvang zo duur?
Je krijgt ook wel wat terug van de belasting. Kun je toch ook een leuk horloge voor kopen.
En terecht.
Je moest eens weten wat Lang Parkeren op Schiphol rekent als we op vakantie gaan .
Ja
Als je goed je best hebt gedaan om een goede baan te krijgen valt dat tegen…
Ik weet het. Wij kregen ook niet zoveel terug. Maar ach, het is meer dan niets en het scheelt dat je niet het volle pond hoeft te betalen. En zelfs dan is het in 4 maanden volgens mij genoeg om een leuk horloge te kopen. Geen pelagos, maar er is vast wel iets te vinden.