Prachtig horloge. Vind de combi van het geelgoud met het zwart top.
Degene die ik ken rijden ook allemaal dik spul.
Weet jij de salarissen die er verdiend worden?
Een vriendin van ons doet HR in de offshore en die salarissen zijn inderdaad niet misselijk! Poehee!
Ik denk dat voor veel gasten een Tudor is een vervanger voor een Rolex is en later zien ze, dat het voor hun niet meer klopt. Ik hou van Tudor, ik heb 4 in mijn klein collectie en ik denk dat ik misschien mijn DJ36 voor een Tudor Sub ga inruilen
Contractors of staff personel, want maakt nogal verschil
Ja, ik ben als OIM aardig op hoogte
En kom dus ook 2x per maand op de Kooy waar het allemaal wel meevalt met dure auto‘s.
Hangt er maar vanaf naar welke je kijkt.
We hebben b.v. een OIM die rijdt in een Seat Marbella van bijna 30 jaar oud, met roest en verschillende kleuren deurpanelen en mos op de raamrubbers, vindtie leuk een ‘Rat Car’ dus mechanisch wel 100%
Ook OIM’s met BWM 535 of Technisch personeel met een 545, 640, Audi A6 V6 turbo ect ect, een enkeling met een Porsche
Zijn nou niet bepaald de doorsnee auto’s waar je ‘Jan met de Pet’ prive in ziet rijden
Precies mijn gedachten en ervaring
Je bent toch operator en je had het toch over je collega‘s met
Jazeker
Ik ben ook een uitzondering met een Skoda, maar die ziet er beter uit als de Marbella van de OIM
Ik neem aan dat je die Marbella wel eens heb zien staan, staat altijd vlak bij de poort
Ik denk dat de auto’s op de Kooy er niet anders uitzien dan de auto‘s in een willekeurige straat, dus je bent echt niet de uitzondering.
Zal er op letten volgende week
Die laat zijn (hele oude) Navigatie (van de Aldi of de Lidl) altijd in de houder van het voorraam zitten, we plagen hem er dan mee dat die meer waard is als zijn auto en beide zijn niet interessant voor de boevengilde
Wat voor auto rijdt jezelf?

Wat voor auto rijdt jezelf?
https://www.horlogeforum.nl/t/wat-voor-auto-heb-jij-deel-5/355592?u=spoon1
Ik rijd zelf een keurige Volvo
Klassieker of een ‘correcte’ zoals een 60 of 90 danwel in sedan, estate of XC
Misschien een T(udor)8 uitvoering?

Misschien een T8 uitvoering?
Nee hoor, das boven budget
Ah , misschien OIM bij Neptune?

bij Neptune?
Nee