Dat is ook lang zeg. Afgelopen jaar duurde het 2 maanden vanaf het moment van aanbetaling tot belletje om op te halen voor BB58 black. Gaven ze van tevoren aan en bleek precies zo te zijn. Bijzonder dat het nu zoveel langer lijkt te zijn
Das ook saai
Ow was jij me net voor, je was er echt snel bij
Die prijs is absoluut niet de standaard helaas.
Heb zelf inmiddels de zwarte
Deze, en de zwarte die ik zelf heb, zijn de gene waar ik ook echt wat bij voelde. De zilveren en blauwe door werk wel is omgehad en beiden zien er wat dof en steriel uit om de pols. De bronze bij de rikketik tegengekomen en vond hem erg mooi in het echt. Zeker aan te raden om hem is te proberen
Haha nee nee, die van mij heb ik vorig jaar (ik denk dat het september was) gekocht, wel hier via HF. Maar ik zag ik denk 2 weken geleden een advertentie die uiteindelijk ge-upt werd tot 3500 euro. Maar ik kan hem zo snel al niet meer terugvindenâŠ
De listprijzen van Omega zijn bijna niet bij te houden zo hard gaan die omhoog. Ik denk dat hij eind dit jaar min. op 6k zit.
Dit schreeuwt natuurlijk om een foto. Nou vooruit dan!
Er zijn er gewoon heel veel op het forum, meer dan andere modellen en dat zie je dan ook âin het blauwâ terug.
Gewoon de wet vd grote getallen en niets van al dat âsaai/rivets zijn kak/band zit me niet lekker/welke datum is het?/etc./etc.â
Ik heb er ook al vaker aan gedacht. Maar toch denk ik dat ik hem snel weer zat ben. Weet niet waarom eigenlijk. Misschien te gehyped ofzo
Verder ken ik geen andere duiker rond de 3k die ik spannender/leuker zou vinden
Iedereen koopt dat ding omdat ze dan redelijk budgetneutraal denken een wit voetje te halen bij de AD in de hoop dat hen ook ooit een rolex tegen list wordt gegund, simpel.
Ik zou graag eens zoân zwarte 58 proberen. Iemand interesse in een mooie two tone Datejust als ruil (uiteraard met cash up van jouw kant):
Ik vind het eerder simpel als je denkt dat iedereen een Rolex wil.
Niet iedereen inderdaad, maar wel meer dan die een tudor willen. Mij is het overigens om het even. Seiko, rolex, breitling, tissot, swatch whatever rocks your boat
Omdat het een 13 in een dozijn horloge is
Dit is met afstand mijn favoriet uit de Tudor collectie!
Wat vreemd dan, dat ze gewoon overal waar ik kom op voorraad zijn. Ze liggen ook op Schiphol.
We hebben het toch over de BB58 in zwart en blauw?
Ik heb er trouwens zelf ook eentje
Jongens neppe schaarste.
Zetten ze je op de lijst en krijg je een week later hoogst uitzonderlijk een telefoontje.
Omdat mensen een Rolex willen en denken aan een BB the next best thing te hebben.
Totdat ze er irl achterkomen dat de kasten te dik zijn. De rivetband lillek is en de gekartelde random de bezel helemaal niet zo gekarteld is.
Na 2 dagen wittebroodsweken is een paar duizend toch voor geld voor een net niet klokje en dan plempen ze hem op HF.
â met pijn in het hart â
â laatste up anders blijft ie in de collectie â
Ja wat anders he? In de prullenbak?
Wees niet als een BB koper. En koop gewoon een Rolex.
Tudor BB58 is gewoon het beste dat je kunt kopen voor het geld en met een klein verlies kunt doorverkopen. Er zijn er dus veel van op het forum en het forum blijft prikkelen. Niet meer en niet minder.
En wat Lasteraar zegt; uiteindelijk wil je een Czapek.
Ik zie dit allemaal net iets anders. Het is werkelijk waar een prachtig horloge, met goede specs, voor een relatief klein aanschaf bedrag.
Er zijn er hierdoor heel veel, en daardoor ook veel te koop gebruikt. Desalniettemin zijn er ook veel die nergens heen gaan.
Toevallig heb ik laatst in de winkel bij SC Den Bosch geĂŻnformeerd, en de BB58 op stalen band is inderdaad niet op voorraad. De Tudor Chrono wel, dat terzijde.
Als ze echt zo ongewild waren, dan had ik er graag eentje op gepikt voor 2800 EUR die zo goed als nieuw is. PBâs zijn welkom
Die dikke kast geldt voor de Chrono⊠De BB58 39mm is werkelijk waar een genot om een ± 17 cm pols. Wellicht zelfs het meest fijne horloge qua pasvorm wat ik ooit om heb gehad.