Ackoord. Ik bechreep in ieder cheval sowiso wat ge bedoelte.
Geen last van. Vind de bb58 (blauw) een van de gaafste horloges in mijn collectie. Springt er juist uit door zijn eenvoud, en het zijn er meer dan 2
Zie je verkeerd! De vraag was erg algemeen en gesteld door een beginner.
Nogmaals, er hebben er hier veel te koop gestaan. Zoek het type horloge, in het Horlogemarkt Archief. Dan zie je precies waarvoor ze te koop stonden, en hoe snel ze verkocht werden⊠Daaruit kun je je conclusie trekken.
Vind de zwarte ook heel gaaf. Mooie subtiele look. Ben zelf inderdaad ook voor het frissere en strakkere van het blauw gegaan.
Tudor kan mij niet boeien⊠Werkelijk niks spectaculairs aan⊠een soort lease horloge , zeg maarâŠ
Bedankt voor je bijdrage MrMark
Jahaha pcies, 'Tudor = Poor manâs Rolexâ
Zo was het inderdaad bedoeld.
The aim of the Tudor brand was to offer a more affordable watch that would preserve the Rolex reputation for quality. Tudor watches were originally equipped with off-the-shelf movements while using Rolex quality cases and bracelets, allowing it to provide the reliability and dependability of a Rolex but at a lower price.
Ach ik leid gelukkig niet aan compensatiegedrag.

Jahaha pcies, 'Tudor = Poor manâs Rolexâ
HahahaâŠdaar hebben we âikhebooitookeenrolexgehadâ genesis die om de haverklap in Tudor topics komt roepen dat Rolex beter dan Tudor is
Maarre. .waarom heb je jouw Rolex verkocht dan als dat het summum wasâŠ

Maarre. .waarom heb je jouw Rolex verkocht dan als dat het summum wasâŠ
Wat ik heb gehoord, is dat hij hem heeft ingeruild voor een Ball.
Nee ik zeg âPoor manâs Rolexâ en eigenlijk wil de Tudor bezitter uiteindelijk liever een Rolex
Heb 35 jaar gehad en waarom weg? Ik was er op uitgekeken, was wel een goede investering, heb 11 keer de prijs gekregen die ik er ooit voor betaald heb
Die had ik al voor de verkoop, net zoals een Speedmaster, Navitimer, Super Avenger, Seamaster Planet Ocean chrono ect ect
Oâja en een Tudor Price gd/st of hoe die ook mag heten

Ik was er op uitgekeken
HahaâŠtuurlijk

heb 11 keer de prijs gekregen
Had nog meer kunnen zijn als je gewacht had

eigenlijk wil de Tudor bezitter uiteindelijk liever een Rolex
Allemaal

Nee ik zeg âPoor manâs Rolexâ en eigenlijk wil de Tudor bezitter uiteindelijk liever een Rolex
Soms andersom, ik had al een Rolex en heb er een Tudor bij gekocht
Als jezelf nog nooit de zolang gewenste Rolex zelf heb gehad kan je eigenlijk niet weten waar je het over hebt
Dat is in ieder geval geloofwaardiger