Waarom zijn er zoveel tudor BB te koop

Zou nog wel eens een Daytona willen hebben, zijn niet duur 12,5K, maar er is een wachtlijst om op de wachtlijst te komen :thinking:

Haha, ja pcies :muscle:t2:

En nu deze :muscle:t2:

Ps. Ik zeg niet dat ik nooit meer een Rolex wil maar weiger sowieso boven list te betalen dus voor mij geen Rolex meer.

Tis een beetje sneu om tegen Tudor bezitters te roepen dat ze liever een ander horloge willen. Zal best voor sommige maar waarom voor iedereen.
Je plaat blijft iig hangen want je valt in herhaling.

12 likes

Jawel maar het blijft leuk :innocent:

Btw kijk maar hoelang bij jou de bekoring blijft, ik vind 35 jaar best lang voor eenzelfde klok

Nee.

3 likes

Mee eens, net zoals er door sommigen geroepen wordt dat iedereen een Rolex wil. Ik heb beide niet en als de Snoopy 3 ooit binnenkomt is mijn collectie compleet.

4 likes

ik heb al paar jaar een bb58. ik had even een rolex. die bb58 blijft, die rolex mocht weg.
al dat merkgeile gedoe, bs

10 likes

[quote=“genesis, post:153, topic:390320, full:true”]
Nee ik zeg ‘Poor man’s Rolex’ en eigenlijk wil de Tudor bezitter uiteindelijk liever een Rolex…

Tudor is a smart man’s Rolex vind ik beter klinken. Maar Tudor is gewoon Tudor.

1 like

Mwoah, ik heb mijn 'oude’Skoda Octavia ook nog, Audi A8 velgen met bijbehorende logo en een VW logo op mijn stuur, mijn collega’s noemen mijn auto een ‘Skaudi’!

Ik werk off-shore in de olie & gas industrie, al mijn collega’s rijden dikke BWM’s, Mercedessen of Audi’s

Dus ik val een beetje uit de toon. Maar mijn auto is nog nooit beschadigd uit afgunst, sterker nog er heeft wel eens een tientje onder de ruitenwisser gezeten. Ik denk dat dat persoon heeft gedacht Audi & VW logo op een Skoda, betekend 'hij wil wel, maar kan niet! :rofl:"

Mijn nw Skoda omdat die veel goedkoper dan een VW station R of een snelle Audi station uitvoering

En ik hou nou eenmaal niet van opvallen, dus past daar mooi mijn huidige (en ook oude) Skoda daar goed bij

3 likes

maar uiteindelijk wil je toch een audi? nee? nuff said

7 likes

Is dat een uitspraak die Rolex fangirls altijd doen?

5 likes

Die Tudor blijft toch vele malen mooier dan de Rolex :ok_hand:

4 likes

Nope motor hangt te ver over de vooras bij de meeste Audi’s dus fijn voor rechtuit, maar een stuurauto is en word het niet

1 like

Zou het niet weten, wat een 'fangirl"?

Als we over een mooie Tudor kom je toch weer uit bij de ‘Big Block’ :sunglasses:

Is op het forum niet te merken.

4 likes

Dás het mooie aan een forum, hier ben je anoniem! :grin: :innocent:

Het blijft in mijn ogen toch een echte armelui’s Rolex. Volgens mij komen mensen daar snel achter en wordt hij weer geflipperd.

1 like

Niks ten nadele van de Tudor maar deze vind ik toch echt dezelfde uitstraling hebben. (Ik zeg dus niet dat het gelijkwaardige horloges zijn😉)

1 like

nee joh. rolex is eerder een tudor voor snobs

6 likes

Zelfde hier, ook totaal geen spijt van. De tudor is iets leuks, speels blauw, goeie maat. De rolex is wat meer bling, is ook soms leuk.

Eigenlijk draag ik de tudor meer dan de rolex, maar dat ligt vooral aan de blauwe kleur denk ik. Of een panerai op een knalgele strap. Het is al grijs genoeg buiten.