Jongens het gaat hier over Tudor, niet over Rolex.
En echt! Niet iedereen wil een Rolex, geloof het nu eens!
Ik ben daar een van.
Geen Rolex voor mij!
Ik vindt het gewoon door de juiste marketing overgewaardeerde horloges, met over het paard getilde prijzen, die nergens meer op slaan…
En is een Rolex nu echt zoveel beter dan andere goede merken? En is dat het prijsverschil waard?
geen vragen stellen over rolex dan
tudor is leuk en fijn en zo. hoera
*gaat even plaatjes van invicta zoeken en naar het groene gedeelte
Sowieso vind ik Rolex en Tudor lastig te vergelijken. Niet vergeten dat een Rolex Submariner 2 keer zo duur is. En zelfs dan nog niet te verkrijgen.
Oh nee hoor, ben totaal geen fan van Tudor en Bolex Ik geef echter graag mij mening
Ik heb het idee dat er ook verschillen zijn in materiaal en/of materiaalbewerking (borsteling en polijsten) van het staal. Op de één of andere manier ziet het er bij Rolex net wat beter/mooier uit. Het viel zelfs mijn wederhelft op - een totale leek - toen we een keer naar Tudor modellen stonden te loeren bij de AD.
Daarnaast vind ik die faux patina en faux rivets op de banden niet te pruimen.
Zelf een Sub gehad, een moderne.
Vond het wel een tof ding hoor, niks mis mee.
Maar als je ziet welke personen er allemaal met een Rolex lopen te pronken, dan hoor ik daar toch liever niet bij. Eeuwig zonde uiteraard, want het zijn mooie en goede horloges.
Maar ook een statussymbool, en de status die het vandaag aan de dag representeert is niet een status die ik mezelf graag zou toedichtten.
Vind een Ebel geweldig, en er zijn niet veel mensen die weten dat het relatief goede en toch wel wat duurdere horloges zijn. Heerlijk. En zelfs een speedmaster is toch wel opvallend of veel mensen weten dat het een duur horloge is.
Dan is een TUDOR om de pols toch heerlijk? Mooie prijs/kwaliteit verhouding, mooi horloge en 99% van de bevolking heeft geen idee. Geweldig!
Sommige mensen op dit forum lijken de connectie met de realiteit volledig te zijn verloren en leven ogenschijnlijk in een fantasiewereld waar een horloge van €3500 blijkbaar voor armoedzaaiers is. Te gek voor woorden eigenlijk.
Tip van flip: trek je niets aan van wat de wereld om je heen van je horloge vindt. Draag wat jij mooi vindt. Of het nu Rolex, Tudor, Omega of Seiko is!
Haha touché!
Ik zei armelui en geen armoedzaaiers👍
Wat een groot verschil. Dank voor de opheldering.
Ik ben wel blij dat er zo’n groot verschil tussen zit. Ga straks mijn Tudor maar weer pakken.
Mee eens! Ik heb een hele mooie Ebel 1911 Discovery chronographe van een forumgenoot overgenomen, koste een habbekrats
Heb medelijden met de eerste koper, tikt daar 4K voor af en als hij de deur van de juwelier uitloopt is hij 60% minder waard!
Ja pcies, wat een elitair ‘gel#l’…
Sorry, maar dan moet je het eens in het echt bekijken Rico.
Glycine heb ik dezelfde dag nog geflipt, een BB heb ik nu al 4 jaar.
En dat zegt wat bij mij!
Sommige mensen op dit forum lijken de connectie met de realiteit volledig te zijn verloren en leven ogenschijnlijk in een fantasiewereld waar een horloge van €3500 blijkbaar voor armoedzaaiers is. Te gek voor woorden eigenlijk.
Precies dat!
Ach, neem t allemaal niet zo serieus. Het is een horlogeforum en geen forum voor wereldproblemathiek