Een verse snee brood, plak oude kaas van de boer.
Daar maak je mij dus dolgelukkig mee.
Simpele gerechten, zonder opsmuk zijn mijn favoriet.
Ik ben maar een simpele jongen.
Een verse snee brood, plak oude kaas van de boer.
Daar maak je mij dus dolgelukkig mee.
Simpele gerechten, zonder opsmuk zijn mijn favoriet.
Ik ben maar een simpele jongen.
Contradictio in terminis. De meeste simpele jongens kunnen dit niet betalen. Tenzij je een frietje halen daaronder beschouwd
Godsamme snob
Iemand nog een idee waarom GMTâs zo populair zijn?
Ik van huis uit ook, maar ik ben gefortuneerd genoeg geweest om hier en daar eens te kunnen kijken hoe men het elders allemaal doet.
Oude kaas op brood overigens prima, met wat lichte mayo, micro-greens, komkommer, en als ik ze in huis heb een kappertje of tomaatje. Zo lang ze maar overjarig is, want kaas jonger dan anderhalf jaar is eigenlijk gewoon boter. De plak brood waar je de mayo op smeert natuurlijk wel even licht roosteren, aan de mayo-kant, in een pan.
Maar je stuurt gemengde signalen. Enerzijds slinger je de Patek om om één of twee maal buiten de deur te gaan dineren (gaat dat overigens wel makkelijk met kinderen, of laat je die bij de au pair?) en anderzijds claim je dan weer heel gewoon gebleven te zijn.
Ik heb de pretentie niet gewoon gebleven te zijn.
Eentje maar.
Blij dat ik de enige niet ben die het curieus vond.
Dank je! Ik doe mân stinkende best.
Dat is natuurlijk het antwoord!
Uit dit topic
https://www.horlogeforum.nl/t/even-voorstellen-toch-maar/
GMTs zijn er zodat je er niet zo belachelijk bij hoeft te lopen als Norman Schwarzkopf met aan je ene hand een Rolex op jubilee en aan de andere een seiko duikertje.
Hier vindt men begrip!