Persoonlijk vind ik het een mooi merk met een onderscheidende collectie. Ik bezit er geen, maar zou het zeker overwegen. Een negatief imago staat dat niet in de weg.
Zoiets bijvoorbeeld…
Persoonlijk vind ik het een mooi merk met een onderscheidende collectie. Ik bezit er geen, maar zou het zeker overwegen. Een negatief imago staat dat niet in de weg.
Zoiets bijvoorbeeld…
Breitling is top, én ze vallen binnen de prijsklasse die ik nieuw kan betalen. Niks lachwekkender dan 1 van die paupers die ten koste van gezin en geluk eindelijk een vijfdehands Rolex kunnen kopen en hier dan gaan zitten zeiken op andere merken.
Ik gaf een like voor ik de tekst erbij zag.
Haha. Ik vind Breitling vaak te druk, dus hoe gekker voor Breitling hoe beter voor mij.
Tis geen rolex topic
Kwestie van smaken verschillen.
Ik vind de modellen niet mooi.
Ja die vind ik erg tof! En zeg zelf, hoeveel horloges met een oranje dial kan je opnoemen. Ik kom niet verder dan Doxa en de SKX011.
Mooiste recente uitgave
Idd, smaken verschillen.
Ik zou zoiets prefereren (verklaart waarschijnlijk ook voor mijzelf waarom ik de Dan Henry 1964 wel mooi vind):
of deze 38mm Navitimer:
Ondanks dat er ook van alles op deze dials staat, ogen ze verhoudingsgewijs mij een stuk rustiger, door geen oversized onderdelen.
Dat zag ik al in de titel aankomen. Als we ff doorgaan volgt de wet van Godwin
Respectloos, dat vind ik alle mensen die zich keren tegen iets wat een ander mooi vindt. Narcistisch bijna. En diezelfde personen hebben ergens een klok horen luiden … Er zijn genoeg Breitlings die niet glimmen en ook niet groot zijn. Ah, dat wisten jullie niet hè?
Haha goed verwoord
Jaaah, jij hebt um… zo cool!
Ik post er net 2 boven je berichtje.
Er zijn zoveel prachtige (neo) vintage Breitling exemplaren als deze! Hoe kun je dat niet waarderen als horlogeliefhebber?
Toch gaat de hele discussie vooral over Breitling en Rolex bashen. Jammer …
Door dit topic heb ik een beetje waardering voor Breitling gaan krijgen, het zou zomaar mijn volgend NA kunnen worden.
Zo"n witte Colt is niet verkeerd! Afgezien van de bezel (oogt wat breed en lomp) lijkt alles in orde.
Is inmiddels ook discontinued. Die grijze en blauwe vond ik het mooist… maar wit mag ook.
Voordeel is dat ze niet zo duur zijn.