Mocht iemand hem zoeken. Olfert heeft er eentje op rubber nieuw voor €2500.
Volgens mij is dat een goede prijs.
Wat te denken van deze aanbieding …?
Als ik hem zocht kocht ik hem direct
Of de grijze op staal, ook lekker. En verstuurd vanuit DE
Ik bash Breitling en Rolex zeker niet. Ik bezit ze zelf ook.
Ik ben alleen geen liefhebber van die grote glimmende exemplaren.
Maar er zijn er genoeg die wel mooi zijn. Vintage zeker. Alhoewel ook niet allemaal.
De nieuwe roulleaux band vind ik ook prachtig.
Nogmaals die grote glimmers is niks voor mij.
Was niet persoonlijk bedoeld en vooral reactie op de hele discussie!
Kan het merk en de vintage modellen wel waarderen, net als bij sommige andere merken, maar zou het zelf ook niet dragen
Niet zo schelden aub.
#rolexonly
Die coltjes zijn
Ftfy.
Jeezz dat zijn zeker interessante prijzen. Wat is de deal van die toko, soort van grijze handelaar?
Geen idee. Ze hebben diverse vestigingen… schijnt een aardige organisatie achter te zitten die wat geld willen maken
Ik heb eens via de vestiging Keulen wat laten versturen , prima ervaring.
@Apeks bedoelt de oranje Superocean voor 2,5k. Is mooi, maar ik heb nog rubber liggen dus zoek um op staal. Stond vorige maand een occasion bij schaap voor 2650,-.
Die colt 41 is inderdaad erg mooi, en je laat mooie prijs zien, volgens mij nog onder de outlet door. Ik vind alleen de aansluiting kast-stalen band lelijk en niet passend… hebben ze hem eindelijk met dezelfde afwerking (itt colt 44), past ie niet…
Enn besteld (grijs op staal) , thnx voor het delen. Goed topic dit
Heerlijk op een vrije dag een gave Breitling om de pols
Maar een Porsche die al twintig keer van eigenaar is veranderd telt niet…?
Verder heb ik weinig met de meeste modellen van Breitling.
De Navitimer, super mooi. Alleen eeuwig zonde dat hun de rechten hebben verkocht.
De super Ocean, wat mij stoort is dat ze de dial super druk maken. Vooral de totaal onnodige 24 uur aanduiding.
De scheve band, bij veel modellen. Sorry kan er niet aan wennen.
En de vaak overdreven polijst toepassing. Bij Breitling polijsten ze juist bewust scherpe randen weg. Vind ik zonde.
Dus voor mij is een mooie en iconische Breitling nog altijd de Navitimer.
Alleen jammer dat het aan Sinn is verkocht.
Breitling heeft het met de Navitimer toch fantastisch gedaan ( en nog… ), iets wat je van Sinn eigenlijk niet kunt zeggen.
Bijzonder dat het ene merk van een model een succes maakt en het andere merk er eigenlijk niks van bakt, want waar zie je de Sinn Navitimer nou eigenlijk helemaal en wie koopt dit horloge ?
Poeh, dat zijn nette prijzen en afhalen Dusseldorf of Keulen… aantrekkelijk. Wie heeft ervaring met deze club?
Denk dat je ze in Roermond voor bijna hetzelfde bedrag koopt. ( als ze ze nog hebben )
What’s the catch? Lijkt haast te mooi om waar te zijn!