Volgens mij zijn ze in Roermond ca. 200 euro duurder. Met uitzondering van Black Friday.
Zou kunnen, ik weet alleen dat ze minimaal 30% korting op de RSP moeten geven en dan zou je dus inderdaad op 2275,- uitkomen.
Ik zelf… prima winkel. Wel zorgen dat je via de DE website besteld.
€200 duurder
Bij mij ging het vorige keer prima
Zie mijn bericht hierboven, zou dus 185,- euro duurder zijn.
Als het dan toch over merken en smaak gaat: [quote=“ronp, post:23, topic:306297, full:true”]
Mooi horloge vind ik…
[/quote]
Persoonlijk vind ik dit mooier dan bv. de Tudors met typische hoekige uurwijzer…
Imago is iets heel eigenaardigs. Gaat meer over hokjesdenken en wat anderen over je zullen denken dan over je eigen gedacht hebben.
Niets van aantrekken dus .
Het vreemde was dat ik er een digitale kaart bij kreeg die bij Roermond outlet geactiveerd was
Geen idee, zou je aan iemand moeten vragen die er 1 heeft met zoveel eigenaren. Maar vanwaar het persoonlijke, heb ik een gevoelige snaar bij je geraakt? Voel je vooral niet aangesproken hoor, als jij je helemaal de bink voelt met een zesdehands Rolex om je pols dan moet je dat helemaal zelf weten. Als ik iets koop wil ik financieel sterk genoeg zijn om er 3 te kopen anders hoef ik het niet. Iets met boven je stand leven ofzo…
Zal door de lagere BTW in Dld. Komen.
Als er bij iemand een gevoelige snaar/zenuw is geraakt, ben jij dat volgens mij.
Volgens jouw profiel ben je in het bezit van een mooie Porsche 993 turbo, die volgens mij tot 1993 is gemaakt.
Mocht jij zoals je doet geloven de eerste eigenaar te zijn, super voor je.
Mooi om te zien dat iemand ooit deze auto nieuw heeft gekocht en nog steeds in zijn bezit heeft. Meestal zijn ze tweede/derde etc hands.
Waar ik overigens totaal geen probleem mee heb.
Jij begint over paupers die een vijfde hands Rolex bezitten, ten kosten van hun gezin etc.
Dat vond ik raar.
Hoezo zou iemand niet de liefde mogen hebben voor een vintage horloge? Rolex of niet!
Hoezo zijn het ‘Paupers…?’
In je antwoord op mij, geef je aan dat het zelfs om zesde hands exemplaren gaat…?! Gaat hard bij jou, de handel in oude modellen.
Wil ik je nog iets meegeven: Nee ik ben niet in het bezit van een Rolex!
Maar: Ja ik kan ook een tweede hands Rolex mooi vinden.
Dus je hebt bij mij geen gevoelige snaar geraakt. Ik moest er zelfs om lachen.
Dus geniet van je nieuw gekochte mooie Porsche 933 turbo en spreek niet zo gefrustreerd over mensen die een vintage Rolex mooi vinden.
Groeten Q.
Bakt er niks van haha, Navitimer blijft legend!
De Sinn Navitimer is wel goedkoper, is waterdicht en heeft een interne bezel zodat je hem niet per ongeluk kunt verdraaien. Dit alles in tegenstelling tot Breitling. Eigenlijk heeft Sinn dus de zwakke punten van de Breitling verbeterd.
Niettemin vind ik ook dat de Breitling de enige echte blijft.
Mij hoor je ook niets vertellen over Sinn. Alleen dat hun de rechten hebben. Ik vind dat zonde. Dit vind ik de meest iconische Breitling die er is. En juist die verkopen ze…!
Breitling was (op sterven na) dood toen.
Heel graag…
@ronp hier een Sinn navitimer eigenaar.
Voor diegene die de geschiedenis niet kennen, dit is geen hommage van de Navitimer. Toen Breitling op de rand van Faillisement stond eind jaren 70 vanwege de quartz crisis was het de Familie Sinn die Breitling van de ondergang redde. Hiervoor hebben ze onder andere de rechten tot het navitimer model verworven.
Sinn heeft een paar verbeteringen doorgevoerd waaronder de WR verhoogd. De maatvoering is een heerlijke 41mm. En als laatste is de prijs en helemaal de prijs van een service beurt erg gunstig.
En het in mijn geval Valjoux 7750 is een erg goed uurwerk.
Dus tja, ik hoef geen breitling… en je mag Sinn bedanken dat het geliefde merk nog bestaat.
Breitling had er niet veel meer te zeggen, was technisch failliet.
En Ernest Schneider van Sicura.
oh vertel…
ehh ja… je had de keus of definitief einde Breitling of steun accepteren met voorwaarden, geen derde optie mogelijk. En ja dan is de keuze van een merk, hoe rijk de geschiedenis en de poeha ook is, een simpel rekensommetje.
En wees er blij mee, ben ik ook, het blijft een iconisch merk. Al is de huidige koers die ze varen zonde maar goed dat is niet mijn keuze.
Schneider liet zijn eigen Sicura merk vallen en ging door met Breitling.
Ik weet niet hoeveel van Breitling Schneider precies gekocht heeft, of hoe ‘groot’ Breitling überhaupt was toen.
Bedoel, Breitling kocht altijd al movements in, en de andere componenten zijn volgens mij ook altijd elders gemaakt.