Waarom zo negatief over Breitling?

Het is sowieso jouw schuld. Punt.

3 likes

:joy:

1 like

Ja, ook die behoren daarbij. Ik ga ze niet allemaal benoemen. :wink:

13 likes

Impliceer je nu dat mensen bij de voedselbank stinken en onder de vliegen zitten :rofl:?

3 likes

Lol JURK is on FIRE! :joy:

2 likes

Ie bah, brood van gisteren…!

1 like

Gelukkig voor de Breitling fans mogen ze hem nog maken in licentie, maar voor mij is de Sinn de enige echte! :yum: In ieder geval vind ik dat merk sympathieker.

2 likes

ETA 7750 en 7753, haha DYOR :+1:

Vintage Breitling kan heel mooi zijn maar moderne associeer ik toch met de kermis en 2e handsautoverkopers

Een beetje een populistisch cliché.

Das met de meeste cliches toch>?

Deze 2 vind ik nog wel tof, en gaan we misschien wel een keer komen als ik ze ergens kan krijgen tenminste want niemand heeft deze.

Allebei in 36mm voor mijn :t_rex: polsjes

Ook de nieuwe Endurance Pro is heel gaaf, alleen helaas voor mij te groot (net zoals de rest vd breotling collectie).

4 likes

4 likes

Sinn heeft hem ook een goeie upgrade gegeven.
Van 30 naar 100 meter waterdicht.

Praktisch (voor een horloge waarvoor het de bedoeling is om mee te vliegen, en dus in de meeste gevallen zo ver weg mogelijk van water te blijven :joy:)

1 like

:exploding_head:

On-topic: Breitling heeft een aantal hele gave horloges. Soms heel modern, andere keren toch ook weer klassiek. Ik schrijf ze zeker niet af. Ik heb het idee dat sommigen als een stel schapen de meute volgen.

2 likes

:clown_face:

Maar on topic. Er is niks mis met Breitling. Alleen uitgesproken horloges zorgen voor uitgesproken meningen.

12 likes

Ik had de Klassik versie met dat prachtige Lemania uurwerk,… waarom verkocht ik dat ding ook :cold_face:. De normale versie vind ik net zo mooi op zich, alleen vind ik dat een handwinder in de Navitimer veel passender is.

Qua Breiling Navitimer vind in de Montbrillant Datora schitterend, en ook de versies met blauwe plaat en de gouden versies… die debiel grote van 46mm,… nou ja, de mannen met enorme polsen moeten ook wat natuurlijk.

Absoluut. Handwinder uurwerken verdienen ook een doorzicht achterkant.

Die snap ik ook niet. Veels te groot.
Hun super ocean ook al zo groot. Ik heb geen kleine polsen, maar zelfs dan, ga je alsnog twijfelen.