Waarom zo negatief over Breitling?

Nou…heb je even…? :wink:

3 likes

Gelukkig hebben ze geen Endurance Pro in de aanbieding :grin: dat scheelt weer haha!

1 like

eh nee… 400 euro voor een service, en bij Breitling?

Er stond alles maar dat klopt niet want Sinn heeft er ook enkele gekocht maar gebruikt alleen nog de navitimer in zijn modellen.

Doe ik elke dag met veel plezier. Ik heb kennelijk een gevoelige snaar bij je geraakt hebt maar daar heb je mij niet mee. Vindt het wel een zielige vertoning maar goed…

1 like

6 likes

Hahaha. Lijkt op een mix van Darth Vader en donald duck :rofl:

3 likes

Was een opmerking in zn algemeenheid.

Breitling is niet mijn stijl, maar zo zijn er wel meer merken.

Begrijp ik, voel me er ook niet persoonlijk of op merk op aangesproken.
Is meer zoiets van dat ik niet zo goed snap dat mensen een horloge niet kopen omdat er geen mooi verhaal aan verkleefd is.
Of juist kopen om het verhaal ipv puur om de looks.

Ik zelf hecht weinig waarde aan welk merk of verhaal eraan hangt, tuurlijk ontstaat er een voorkeur door ontwerpen en stijl van bepaalde merken.

Wat voor uurwerk zit in de meeste Navitimers - bijv. A123322 of A23322?

Nou doe je het weer. Nogmaals je hoeft niet helemaal gevoelig te gaan doen, helemaal nergens voor nodig.

Kusjes van mij!

Ps een vijfdehands Rolex is geen vintage maar oude versleten troep.

Edit typo.

3 likes

Maar zelfs dat is veranderlijk.

Nooit gedacht dat ik een Panerai zou kopen, maar toch gebeurde het op een gegeven moment. Idem met Breitling.

1 like

Weet niet of ik ooit nog in zijn nieuw gekochte auto mag rijden…? :rofl:

Daar heb je net twee schakeltjes voor :joy:

Heb jij per ongeluk zo’n parkieten spiegel in de weg hangen?

@Ray070 ik vraag dit voor een HF lid … Mag Dart nog wel in je auto rijden? :sunglasses:

Het maakt mij persoonlijk allemaal niet uit, maar mijn interesse van de auto is nu wel gewekt door het bovenstaande :laughing:
Je geeft aan dat je geen nieuwe Rolex kan betalen en dat een nieuwe Breitling dus passender is. Maar je hebt wel een auto die nu tussen de 200-500k is…

1 like

vraag even iemand die er 1 heeft.

1 like

Absoluut! Ik ben een pauper met een potlood. En proud of it!!

4 likes

Kijk nou uit…! Straks raak je een gevoelige snaar, kijkt hij weer in zijn parkieten spiegeltje en dan heb ik het weer gedaan. :rofl:

1 like

Gewoon lekker trollen :stuck_out_tongue:

2 likes