Snel @tompj tippen!
Oh, oké dat zou kunnen …
En over een paar jaar is het van Richemont, Swatch Group of LVMH denk ik.
Ik weet niet of iemand of Breitling zit te wachten.
Mag ik nu dan???
Jaaaaaaaa
Navitimer is alleen een navitimer als er Breitling op staat.
Sinn erop werkt niet in mijn hoofd.
Deze is ook wel extreem mooi…!
Blijft wel een Breitling.
geintje😎
ja dat laatste heb ik meegekregen inderdaad. Een of ander investeringsbedrijf toch?
Kijk! Geen cyclops en date, geen drukke markers, onderin maar 2 regels text ipv 4 en geen onnodige bling.
Ik vinnum mooi. Milsub trouwens ook, maar ja, 2e hypotheek voor een polssierraad…neuh.
Dank. Ja die milsubs zijn ook mooi!
Maar tja. Dan weet je wel zeker dat je niet de eerste eigenaar bent. Bij die milsub…
Miss helpt mijn blauw lichtje voor een paar extra…
Klopt, Engelse investeringsmaatschappij die in het verleden ook eigenaar is geweest van Siebel Juweliers.
Yes indeed
Het is inderdaad een iconisch model, voor mij HET model waar de liefde voor horloges bij mij begon.
Maar de prijs zou voor mij altijd een probleem blijven en dan nog sterker vanwege iets wat ik hier vaker predik op het forum, zorgvrij draagplezier. Onderaan de streep heb ik de meeste plezier van een horloge die onder alle omstandigheden een wingman kan zijn. Dat is voor mij een horloge waar ik me niet druk om hoef te maken. Als ik een keer doorhaal in de kroeg ( je weet wel, zo een plek waar je vroegah samenkwam en een drankje deed… ) dan moet ik niet stil staan bij mijn horloge. Mijn geliefde Seiko Pogue van bijna 50 jaar oud is dat dus zeker niet, mijn casio duro mdv106 of Bulova Lunar Pilot zeker wel. Dit is een combi van een “lage” prijs, waterdichtheid en een mooi design die tegen een stootje kan. Als een krasje niet als het einde van de wereld voelt zeg maar.
De Breitling zou daarom geen keus zijn en een horloge alleen hebben voor de heb en alleen maar in de doos laten vindt ik de ultieme zonde.
En toen kwam ineens de Sinn om de hoek. De icoon met een verdiende geschiedenis en dus geen hommage. Een goede WR en een prijs die ik acceptabel vindt. Dat het niet de heritage heeft wat Breitling wel heeft is voor mij persoonlijk niet relevant. Dat betekent alleen maar duurder en niet perse kwalitatief beter.
Betreffende de Sinn, het is nog steeds niet mijn ultieme wingman en zal het ook nooit worden vanwege de prijs maar voor de normale dagelijkse zaken is het mijn grail. Het is nog steeds dezelfde liefde waar het mee begon en uitlegbaar aan mezelf. En ik draag hem uiteindelijk voor mij en niemand anders natuurlijk.
Breitling zelf plaatst deze op hun site in de dames sectie, dat knaagt dan toch ergens bij mij.
Precies, dat schreeuwt om flinke korting.
Als je ze in het echt ziet snap je waarom.
Deze modellen hebben het zelfde als de 37mm Yacht Master van Rolex. De dial is niet in verhouding en oogt heel klein waardoor het geheel snel vrouwelijk gaat ogen.
Sinds wanneer maakt Sinn ook een Navitimer?
Sinds 1979 ofzo?