Navitimers and Navigation Chronographs | WatchPaper
A look at the history of the Navitimer and a hands-on review of one of its successors the Sinn 903 chronograph.
A look at the history of the Navitimer and a hands-on review of one of its successors the Sinn 903 chronograph.
Jemig. Zijn jullie hier nou nog aan het discussieren
Er gaat een wereld voor mij open
Er gaat een wereld voor mij open
Leuk toch.
Zoveel mensen zoveel smaken toch.
Uiteindelijk gewoon een stuk staal met een ingekocht ETA uurwerkje. En dan dik betalen voor het merk / imago. En dat is bij veel merken zo natuurlijk…
Maar ik vind veel modellen van Breitling wel mooi. Alleen is niet alles geschikt voor mijn 16,5cm polsjes. Het gepolijste hoeft van mij ook niet zo maar nothing scotchbrite can’t solve
Dikke klatser jonguh
Breitling is toch een beetje de Dodge onder de horloges.
Wow!
Niks mis met een vintage Charger volgens mij …
vintage
Dat zegt alles.
Vind mijn superocean toch niet ‘over de top’ zoals mensen denk ik Breitling zien. Ondanks het logo ‘zonder wings’. Nu nog een navitimer erbij dan ben ik happy… Heb m’n twee Longines er inmiddels al voor opgegeven.
Mooi horloge! Gefeliciteerd met deze NA.
Hoe is de conditie/staat? Ik zit net ook te kijken namelijk op de link en de site. Zeer interessant…
Hulde aan Chronext, binnen één dag ligt ie gewoon op de mat.
Dat is snel! Gefeliciteerd!
Zou Sinn kunnen zeggen tegen Breitling stop maar met die Navitimer?
Drie gehad, (al was ik in het geval van de Chronomat slechts doorgeefluik) en alle drie toppers. De eerste Superocean vond ik zelf iets te bling, maar de kwaliteit stond buiten kijf. Sowieso moet je dragen wat je zelf mooi vindt.
Geniet ervan!
Proficiat Perfect winkeltje toch ?
Ach elk bekend duur merk heeft last van patserige horloges met dito eigenaren, voetballers, popie-jopie bn’ers, handelaren in vanalles en nog wat.
En ook zitten er bij dat soort merken strakke horloges tussen, een stalen Datejust met fluted bezel en blauwe plaat, strakke kleine stalen kast Sub of GMT.
Of bij Breitling de Navitimer of de eerste series 40mm Aerospaces, ik mis die Aerospace nog weleens,