Waarom zo negatief over Breitling?

5 likes

Jemig. Zijn jullie hier nou nog aan het discussieren

2 likes

:scream::scream::scream:

Er gaat een wereld voor mij open

1 like

Leuk toch. :+1:

2 likes

Zoveel mensen zoveel smaken toch.
Uiteindelijk gewoon een stuk staal met een ingekocht ETA uurwerkje. En dan dik betalen voor het merk / imago. En dat is bij veel merken zo natuurlijk…
Maar ik vind veel modellen van Breitling wel mooi. Alleen is niet alles geschikt voor mijn 16,5cm polsjes. Het gepolijste hoeft van mij ook niet zo maar nothing scotchbrite can’t solve :grin:

Dikke klatser jonguh :sunglasses:

15 likes

Breitling is toch een beetje de Dodge onder de horloges.

:sunglasses:

4 likes

Wow! :astonished:

1 like

Niks mis met een vintage Charger volgens mij …

2 likes

Dat zegt alles. :smile:

3 likes

Vind mijn superocean toch niet ‘over de top’ zoals mensen denk ik Breitling zien. Ondanks het logo ‘zonder wings’. Nu nog een navitimer erbij dan ben ik happy… Heb m’n twee Longines er inmiddels al voor opgegeven.

9 likes

Hulde aan Chronext, binnen één dag ligt ie gewoon op de mat. :smiley:

24 likes

Mooi horloge! Gefeliciteerd met deze NA.

Hoe is de conditie/staat? Ik zit net ook te kijken namelijk op de link en de site. Zeer interessant…

1 like

Dat is snel! Gefeliciteerd!

1 like

Zou Sinn kunnen zeggen tegen Breitling stop maar met die Navitimer?

Drie gehad, (al was ik in het geval van de Chronomat slechts doorgeefluik) en alle drie toppers. De eerste Superocean vond ik zelf iets te bling, maar de kwaliteit stond buiten kijf. Sowieso moet je dragen wat je zelf mooi vindt.

9 likes

Geniet ervan! :sunglasses:

1 like

Nog een bescheiden SO Heritage,… less is more :star_struck:

6 likes

Proficiat :grinning::ok_hand: Perfect winkeltje toch ?

1 like

Ach elk bekend duur merk heeft last van patserige horloges met dito eigenaren, voetballers, popie-jopie bn’ers, handelaren in vanalles en nog wat.

En ook zitten er bij dat soort merken strakke horloges tussen, een stalen Datejust met fluted bezel en blauwe plaat, strakke kleine stalen kast Sub of GMT.
Of bij Breitling de Navitimer of de eerste series 40mm Aerospaces, ik mis die Aerospace nog weleens,
949461401745f736bd3100b36efe3ac638ffde6b_1_500x500 7608dc6250f11a46b6835a00a26044e897db817e_1_375x500

2 likes