Waarom zo negatief over Breitling?

Dan hoef je tegenwoordig geen enkel merk te kopen :stuck_out_tongue: Lekker dragen wat je mooi vindt en niet denken in hokjes

5 likes

Thnx. Was gewoon zoals aangegeven nieuw. Volop in de stickers en sealing. 2 jaar fabrieks garantie en bovenop Chronext garantie.

2 likes

Absoluut, ga ik in de gaten houden. Het verschilt heel erg perk merk of je goed prijsje hebt. Een blackbay 58 is bv ca 3800 en way to much. Zag wel hele leuke Nomos varianten voor leuke prijzen weer.

1 like

Niks mis met een gouden Breitling, in tegen deel zelfs :smiling_face_with_three_hearts:
Mijn limit is max 10k voor een pols horloge. Blijf dus maar even genieten van mijn d13355 :gem:

6 likes

Jullie de negatievelingen zijn stiekeme jokkebrokken .

Want?

Nou feit is dat ik altijd vele likes krijg op Breitling foto’s .
Dus jaja, geef maar toe hoe mooi je ze vind die Breitlings.

Komt gewoon door de afschrijving dat jullie ze niet durven te kopen.

Watjes

14 likes

Ik draag deze met heel veel plezier Hans
:star_struck:

5 likes

Orient Mako II

1 like

Prachtig, wat is je eerste reactie ?

1 like

Weinig voetballers (er is er altijd wel eentje met smaak nl.) met een A. Lange & Söhne, Breguet, Glashütte Original, Parmigiani…

Watjes

Heerlijk :slightly_smiling_face:

1 like

Was de Colt van jou ook in Roermond ‘afgestempeld’?

1 like

Je maakt me jaloers man.

1 like

Ik denk dat het het triple B imago is wat sommigen tegenstaat.
De louche autoverkoper heeft meestal een Breitling, een BMW en een Bayliner :wink:

1 like

Ik zag op t internationale garantiekaart idd Roermond staan.

1 like

Dat hij blijft! :smile:
Soepele bezel, mooi clean dial, rood op de seconde wijzer allen dikke pluspunten. Zelfs schuinlopende bracelet heeft wel iets moet ik zeggen. Of het een keeper is in long term moeten we nog gaan zien.

1 like

De details van de overeenkomst van destijds weten alleen ingewijden. Die zijn bij mijn weten niet bekendgemaakt.
En daarnaast mag iedereen volgens mij zo’n horloge wel uitbrengen; zie poljot blue angels en roamer heeft ook wel een “hommage” gemaakt.

1 like

Mooi om te horen en een goede keuze dus :ok_hand:t2: Gewoon kijken wat hij met je doet, Evt een originele rubberen band erbij voor de afwisseling.

Veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Ik wil niet teveel plaatjes zien hoor. Had m gisteren ook al bijna besteld. :wink:

1 like

Ok

Hier de gehele Breitling stapel

6 likes

Ik ben direct genezen. Ik hoef geen breitling meer :stuck_out_tongue:

1 like