Ik durf niet meer te liken.
Panerai trouwens precies het zelfde verhaal, ook haters…
Graag gedaan.
Hoe minder liefhebbers hoe meer er overblijven voor mij.
Nu ik dat zeg mag ik meteen volgende punt aankaarten?
Ieder die erover denkt een elektrische auto aan te schaffen DOEN… ieder die er al eentje heeft wil ik hierbij bedanken.
Want ook hier, hoe meer mensen deze stap zetten hoe meer benzine er voor oa mij over blijft…
Anoniem liken om represailles te voorkomen een idee??
Maar als een naam gedeponeerd is dan mag iemand anders die natuurlijk niet gebruiken. ( ligt natuurlijk ook aan ‘t soort naam…)
Zal in dit geval niet zo zijn lijkt me.
Ik weet het niet exact, en,… eerlijk gezegd,… voor mij is er geen chrono die het wint van de Zenith el Primero Chronomaster,…dus ik vind het allemaal goed.
En diesel voor mij
Maar eens… hoe minder er één hebben hoe leuker Hans. En , als we allemaal van jullie moeder hielden waren er ook teveel van jou op de wereld
haha
Ik ben dol op Zenith. En ook op sommige El Primero’s, al heb ik die zelf al jaren niet meer. Maar de Breitling B01 is in het prijsbereik tussen 5K en 10K het chronograaf-uurwerk met de beste prijs-kwaliteitverhouding. Column-wheel. Vertical clutch. Hogere gangreserve. De eerste met 5 jaar garantie. Langere service-interval. Ontwikkeld door een deel van het team dat voordien het Rolex 4130 uurwerk heeft ontwikkeld. En steeds vaker in mooie kasten te vinden.
en daar is geen speld tussen te krijgen !
Wie pakt de blauwe ?
Phoe, mooi hoor. Als hij de polish bracelet had nam ik hem zelf mee
ik denk dat dat een beetje het probleem is. een model als de TH Monaco met een simpele Sellita en Dubois-Dépraz module erop is door iedereen geliefd vanwege de looks, niemand interesseert het wat erin zit. bij Breitling zijn de looks vaker miss dan hit, ondanks het uitstekende B01 uurwerk
Gewoon extreem denk ik. Je bent voor, of tegen. Heeft Rolex ook een beetje.
Omega vind ik dan eigenlijk altijd wel ‘ok’, maar hoef ik nooit.
marmite heet dat in het Engels
het is alsof wij deze zelfde vader hebben gehad…
Dat spul herken ik ook . Marmite hadden we nooit in huis