Waarom zo negatief over Breitling?

Best mooi op het eerste gezicht, alleen wel 46mm.
Ze willen zo er zo min mogelijk verkopen?

1 like

Nee hoor, Superocean is er ook in 42mm en in 44mm dus keuze genoeg.

Durft iemand al een topic te openen waarin het woord Breitling is vervangen door Rolex?

:sunglasses:

3 likes

In mijn ogen doet breitling niks onder voor al die andere merken.
Hier op hf word gewoon door veel R-fanboys gehaat. Marketing is een groot onderdeel in de opbouw van de prijs.
Als ik zelf een overpriced horloge zou bezitten, Rolex ofzo :joy:
zou denk ik ook haat zaaien op andere klokken. Voor een beter gevoel over mijn overpriced klok.:joy:

Zelf vind ik breitling geweldig, ze hebben hun eigen karakter,En springen er vaak uit, super kwalitatief heerlijke horloges.
Hoop dat jij straks net zoveel geniet van jou polsmedaile als dat ik dat doe😁

En voor de haters :fu:

5 likes

Not even close boy .

6 likes

Ik heb zowel een Rolex Submariner en een BreitlIng Chronomat. Ongeveer dezelfde prijs qua aanschaf ook. Ik moet toegeven dat ik net dat beetje meer geniet van de Breitling. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nu ben je net Lil Kleine of dat wicht van Kruiff :grimacing: Jammer dit :grinning:

6 likes

Denk dat jij stiekem ook tweedehands auto’s verkoopt toch? :stuck_out_tongue:

1 like

Zeker… maar al mijn collega hebben een Rolex hier. Dat dan weer wel :sunglasses:

2 likes

Moeten we dan tot de conclusie komen dat het beide plebs merken zijn :open_mouth: ?

1 like

Beide top merken joh

2 likes

Nah, dat bestaat niet in mijn woordenboek.

:popcorn:

1 like

Denk dat jij stiekem ook tweedehands auto’s verkoopt toch? :stuck_out_tongue:

Wauw. Origineel

1 like

Haha tja denk doe de vinger er maar vast bij. want stel dat er van die mooie alles zeggende foto’s verschijnen :joy:

1 like

image

2 likes

200 tot 500K? Ik weet niet wie je dat heeft wijsgemaakt maar dagwaardes van een 993 turbo liggen tussen de 80 en 100k. Maakt niet uit hoor, lul gerust verder of je er verstand van heb.

Ps Rolex is Idd voor paupers .

Kusjes!

2 likes

Maakte je maar eens een punt.

Universal Ruud. Gebrabbel sinds 2019.

Aan jou ga ik niets missen :wave:

Die is wel mooi, maar je weet zelf ook dat de gemiddelde pauper hier op HF liever z’n gezin zonder vreten zet zodat ze interessant kunnen doen met een 6ehands horloge dan leven naar hun stand.

2 likes

Het zit je wel dwars hé hahaha :joy: Maakt niet uit hoor pik, vooral in jezelf blijven geloven!

Laterssssss

@lugs Om 12u verzamelen bij het fietsenhok!

3 likes