Waarom zo negatief over Breitling?

Het rijd alleen als een vochtige dweil. maar verder mooie wagen.

Bedankt voor de uiterst aardige reactie!
Hoop dat je in het echte leven een stuk gezelliger bent.

Je reageert totaal niet op mijn punt…
De 500K komt uit deze post…
https://www.horlogeforum.nl/t/wat-voor-auto-heb-jij-deel-3/285374/1182?u=jurk

En als je zoekt zie je al snel dat een goede 993 turbo dik boven de 100k is…

Mijn punt was dat je allerlei mensen voor paupers uitmaakt en aangeeft die boven hun stand leven.

Ik zat dus wat hoog met mijn schatting van de waarde van de auto. Maar het punt blijft toch staan?

Hou maar.

7 likes

En hierbij brak de punt van het potlood?

2 likes

leuk topic zo.

4 likes

Hahaha ik denk het. :joy:
Dit is tot nu toe de meest onbehoorlijke reactie die ik gehad heb op dit forum. Bah.

3 likes

Alsof je zojuist in de stront bent gestapt en bezig bent het af proberen te smeren aan de rand van de stoep.

1 like

Gebruik een stokje!

1 like

Inderdaad, laat m’n gezin maar voor hun eigen vreten zorgen. Mijn centen, mijn horloges.

6 likes

Ik heb m’n neefjes ook opgetrommeld!

1 like

Hey mijn fotosjop krijgt niet de aandacht die het verdient, ik heb een serieus dopamine tekort nu :frowning:
Jammer weer, ik ga maar werken dan…

Kusjes.

2 likes

Helemaal overheen gelezen! :kissing_heart:

1 like

Haha, de likes komen nu ja. Ik krijg een flinke stoot dopamine door m’n hersenen :smiling_face_with_three_hearts:

Ik ga toch even werken nu.

Laterrssss

1 like

Heerlijk om te lezen dat er gewoon genoeg Breitling liefhebbers zijn op HF.

Goed hoor :ok_hand: :+1:

2 likes

Waarom ben je altijd zo boos!? Vind je het niet leuk hier…vertel eens, misschien kunnen we je helpen.

3 likes

Een grapje is okƩ, maar toch jammer dat een aantal leden het nodig vinden om met modder te gooien. Voegt m.i. niets toe. Mijn vraag was serieus, en ben blij dat er leden zijn die wel constructief kunnen beargumenteren waarom ze liefhebber zijn of juist niet. Als het al enig effect zou hebben op mijn beslissing om voor een Breitling te gaan, dan versterkt deze discussie dat alleen maar. Dus dank daarvoor :blush:

2 likes

Ik wou al zeggen. Als ik een beetje door het draadje heen scrolt heb ik het idee dat er aardig wat Breitling horloges zijn bijgekomen op het forum. Misschien wel dankzij jouw topic. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Weet ook niet wat hem dwars zit? Denk een klein schoenmaatje

Zelfs na 8 dagen…? :rofl:

Ik ben in het echte leven precies zoals ik hier ben, wars van slap gelul en uitsloverij. Als dat toevallig je gevoelige snaar raakt dan is dat lullig voor je maar zal er niet wakker van liggen. Maar om je blij te maken zal ik er op in gaan;

M’n auto heb ik gekocht in 2004 van de erfenis van m’n opa. Kosten toen volgens factuur: €67500 met de inruil (een Mercedes 190E 2.3 16v) er van af. Dus hoe jij er nou weer bij komt dat dat ding een half miljoen kost is me een raadsel, maar als je de helft van dat bedrag er voor wil betalen dat poets ik hem ook nog voor je.

En dan terug naar horloges; met 3 zoons, een dure hobby en een vrouw die ook een paar centen kost heb ik inderdaad de financiƫle ruimte niet om dure horloges te kopen. Sommige mensen hebben ook nog een leven. En als ik wel een wat duurder horloge koop, dan draag ik die omdat ik die mooi vind en kan betalen zonder concessies te doen naar dingen die in het dagelijks leven belangrijk voor me te zijn. Betekent dat dat ik geen Rolex kan betalen? Nee, maar als ik zie hoe mensen zich hier helemaal geweldig vinden zodra ze een zesdehands Rolex hebben en andermans klokkie af lopen te zeiken waar diegene misschien helemaal blauw voor heeft gelegen dan vind ik dat inderdaad lachwekkend, en sta daar een heel eind boven.

Nou ik hoop dat je nu je antwoord hebt, als je alsnog die 2,5 ton wil betalen voor m’n auto dan zorg ik dat hij vandaag nog klaar staat.

Kusjes! XXx

7 likes

Sommige mensen hebben ook nog een leven ipv de hele dag slap te lullen op een forum.

Dat is aardig!

Ik ben oprecht blij voor je dat je al 16 jaar in een van de mooiste auto’s kan rijden die er is (al is een 190E 2.3 ook niet mis) Ć©n dat hij ook nog eens alleen maar meer waard geworden is.
Daar wordt ik nou blij van.

Ik kan hem niet betalen, zal hem hoogst waarschijnlijk ook nooit kunnen betalen. En dat maakt ook niks uit.

Waar ik die 500K vandaan heb, heb ik de link voor je bij gezet. Maar laten we dat nummer vergeten. Ik zat fout. De dag waarde is 80-130k.

Helemaal mee eens. Andersmans spullen afzeiken is nooit kies.

Maar je snapt toch wel waar ik vandaan kom als ik het lastig vond te rijmen dĆ”t als je aan de ene kant afgeeft op dat mensen boven hun stand leven (waar je een valide punt hebt) en op hetzelfde moment aangeeft een Rolex boven jouw stand is Ć©n wel in een 993 turbo rijdt. Een Rolex past daar prima bij… worden beide meer waard.

Helaas heb ik dat geld niet, maar een 993 Turbo vind ik fantastisch!
Ik wens je een fijne dag en heel veel plezier.