Klopt.
Het lukt jou anders best aardig vandaag, dat slap lullen.
Kusjes x
Ik ben vandaag toevallig lekker vrij (werk 80 uur per week) voordat je boos wordt en denkt dat ik niks anders te doen heb. Zit het allemaal een beetje te lezenâŠhet valt mij wel een beetje op hoe je reageert. Je moet het niet te serieus nemen allemaal RayâŠkrijg je pijn in je buik vanâŠzonde toch!? Ik lees ook niet allesâŠop mijn tv zit gelukkig een knop als ik iets niet leuk vindt. Zo moet je het forum ook zienâŠlekker door scrollen. Geniet lekker van het leven,je autoâs, horloges en gezin en laat je niet zo opfokken man! Groet van een mooie weet ik hoeveeldehandse Rolex niet-pauper eigenaar
Daar heb jij een punt.
Zeg: heb jij jou ook last van je teennagels als je onder de douche vandaan komt, trouwens hebben jullie de kerstboom al, nu we het er toch over hebben. Gisteren was er nog een punt bij Jinek, mocht je nog naar de stad gaan wil je dan, misschien toch is op eBay kijken of anders de volgende keer een zwembad van vinyl kopen.
Zoiets
Maar een uurtje weggeweest?
Nou zeg je dit, maar een tijd geleden had ik hier een discussie over met vrouwlief;
zij is gek op die Danish Chef crÚmekaas (tubes) en ik ben één van de twee mensen in mijn hele familie die de Zwitserse strooikaas wél heerlijk vindt op bijv. macaroni. @ ome Wil.
We beweerden van elkaars producten dat het gekscherend 'kaas"product" is, omdat het misschien naast kaas gelegen heeft toen het gemaakt werd ofzo⊠wat blijkt nou, beiden zijn echt van (grotendeels) kaas gemaakt. Geen âcanât believe itâs not butterâ achtige ongein.
Terug on topic; lang verhaal kort: omdat Breitling meer dan een hoop merken voor uitgesproken designs gaat, is de polarisatie onder de voor- en tegenstanders ook groter.
Ambtenaar?
Als die 8 uur per week halen is het veelâŠ
80 uur aanwezig misschienâŠ
Laatst een discussie gehad met mân zus, die ambtenaar is, met dâr 36 hele uurtjes in de week.
Heb maar eens uitgelegd dat ik een standaard werkweek van 84 uur heb, en in de praktijk wordt dat meestal 90-100 uur.
Dat kon helemaal niet
Dat mag helemaal niet
Niet meer van deze tijd
Haha vooral dat âmag nietâ
Dan doe je echt iets verkeerd. Misschien eens aan je efficientie werken.
Verder vind ik die strooikaas eigenlijk wel lekker. Binnenkort maar weer eens kopen, want de laatste keer was in mijn studententijd. Helemaal vergeten!
Efficiëntie ten top.
Misschien eens verdiepen in scheepvaart
Ah aanwezig op de boot. Nu begrijp ik de inefficientie. Je hebt toch niets te doen want je bent gevangen op een boot dus dan maar werken.
Heb je dan ook iedere maand twee weken vrij? Boot op boot af toch?
Ligt aan je contract.
Maar ik heb inderdaad net zoveel verlofdagen als werkdagen.
Daarna schoot ze gelijk âde angstcultuurâ in denk ik.
Ik vroeg mij oprecht af hoe je 84-100 uur kan werken. Elke week.
Maar nu snap ik het.
Op en af. Dan zou ik dat ook doen. Helaas ben ik elke dag verplicht op en af te gaan.l
Je moet ook niet lang werken, maar efficiënt werken. Waarom 100 uur gaan werken per week, als je ze in 30 uur kan verdienen?
Wanneer verdien je genoeg? De één vindt 2500,- euro netto per maand prima terwijl de ander met 15k netto per maand niet rond kan komen.
Conclusie van dit verhaal: efficiënt werken of van je werk je hobby maken, dan hoef je niet meer te werken.
Ik doe beide, werk dus amper naar mijn gevoel en als ik ĂŒberhaupt â werk â dan is dat efficiĂ«nt.