Waarom zo negatief over Breitling?

Da’s dus duidelijk een antwoord van iemand die niet weet hoe scheepvaart werkt :laughing:

Tipje van de sluier: zo’n dom stuk staal vaart 24 uur per dag, 7 dagen per week. Dan nog iets met wachtdiensten, want een ieder aan boord wil ook wel eens een tukje doen. En het is vrij lastig om om 1700 de boel de boel te laten en lekker naar huis te gaan als je midden op de Pacific zit :sunglasses:

1 like

Niet ? Begrijpend lezen aub. Ik zit zelf in de bagger aan boord als zelfstandige en als ik aan wal ben, in de handel van tweedehands goederen.

Nogmaals efficiënt werken is een must, zeker als je wat wilt verdienen en er ook nog eens wat aan wilt overhouden, nadat de belasting is geweest.

Ok, maar hoe efficiënter moet ik dan gaan werken als ik 6 uur op, zes uur af, wachtdiensten loop?
Blijft hoe dan ook 84 uur in de week.
Of moet ik dan de boel de boel laten?

Btw, ik zie mijn werk ook niet als werk. Als dat wel zo zou zijn, had ik een verkeerd vak gekozen.

1 like

Ik weet niet wat je aan boord voor functie hebt en in welke vaart je zit. Werk je voor je zelf of voor een werkgever etc. Maar goed, efficiënt werken kan in vele opzichten, maar als ik je nu alles moet gaan uitleggen, reken ik 85,- euro per uur ex btw :moneybag::crazy_face::v:t2:

1 like

Das goedkoop.

Niet zo serieus hier allemaal anders komt een bepaalde iemand hier zich weer mee bemoeien en zijn we allemaal paupers met hun 6de hands rolexen, gaan we het weer over een opgevoerde kever hebben en weet ik wat meer. Laat gaan joh…het maakt niet uit hoeveel je werkt en hoeveel uur…moet iedereen zelf weten. Kan ik tenminste straks een hagelnieuwe rolex met stickers kopen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ach, als je daadwerkelijk in de bagger werkzaam bent, dan weet je ook dat daar veelal werkdagen van 12 (tot soms 16) uur gemaakt worden. (bron: 4 jaar bij Boskalis gewerkt een jaar of wat geleden :smile:)

Dat is nu efficiënt werken. Aan boord je 85,- pakken en in de dezelfde tijd 85,- pakken met je nevenactiviteiten. Geen pand, geen personeel, geen gereedschap, alleen keiharde euro’s :handshake::v:t2:

1 like

Ik vind Breitling ook mooi

2 likes

Ik heb nog wel dat stickers te koop :sunglasses:

1 like

Boskalis is één van mijn werkgevers net zoals van Oord en nationaal veelal hakkers etc. Zit voornamelijk op de kraan aan boord. En jij? stratenmaker aan zee ?:stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ies helemaal mooi, zo ies natoer :sunglasses:

1 like

Ik ook.

Vandaag doe ik breitbling shinen

3 likes

Nee, ik vaar echt. Ik durf verder dan 3 mijl uit de kust te gaan :sunglasses:
En mijn werk speelt zich af in de vetput.

4 likes

Geloof ik niet…laat maar zien :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Mooi hoor…ook 6de hands?

1 like

Inclusief Breitling :sunglasses:

11 likes

Gaaf…en nu plaatje van buiten!

:wink: :yum:

toch niet.

eerste eigenaar.

1 like

Beste buitenboord motor!