Ik vind Breitling een mooi merk. Zeker de colt serie, schaf deze misschien op relatief korte termijn nog wel aan (nu discontinued trouwens). Wat me totnogtoe heeft tegengehouden zijn de afgeronde hoeken bij de kaste/lugs. Ik wil eigenlijk een messcherpe kast met strakke lijnen, zoals bijv. mijn Sinn:
Waarom in hemelsnaam deze designkeuze bij Breitling, of ben ik de enige die het niet mooi vind? Bij de wat oudere Breitlings (jaren 90/00) is het nog veel erger trouwens ! Verder mooi spul👍.
Hey, wat is dit weer voor een onzin. Ik werk 36h per week ja
Maar dat urban legend van luie ambtenaren kan ik kort en krachtig uitleggen.
Je hebt 50% van de ambtenaren die tot het meubilair toebehoren en idd geen reet uitvoeren. Soort van gedoogbeleid en freepass hebben ze oid.
Dan heb je andere 50% die als een malle werken omdat ze eigenlijk voor 2 werk verrichten.
Ik heb een 36h contract. Maar heb ook elke maand piket (waakdienst). Migraties en updates in avond en weekend. Door al die overuren kan ik oa deze Breitling betalen. Ook jullie bedankt voor het mede financieren met jullie belastingcentjes
Ik heb niet alles gelezen, ga ik ook niet doen, maar ik schat dat de termen skihut / après-ski, patser, geen echte liefhebber, tweedehands autoverkoper, wil een rolex maar kan hem niet betalen, mercedes amg uit 2008, ibiza, camping, all-inclusive vakantie ergens voorbij zijn gekomen. Laat maar weten of ik bingo heb.
Jij hebt het over de pareto-distributie en de juiste verhouding is als ik me niet vergis 80-20. Geldt niet alleen voor ambtenaren maar voor alles en iedereen overal. Of het nu gaat om de verdeling van het kapitaal in de wereld, gescoorde doelpunten in een competitie per club en zelfs uitgesplitst naar spelers etc.