Eeuwige roem en de kans om de types die dit soort zinloze kreten uiten een beetje uit de tent te lokken
Een hele mooie gouden Breitling Chronomat!!! Ze zijn nog aan het discussiëren of ie uit China of Zwitserland komt
Je bent makelaar vergeten.
Is wel een Quartz😎
Was geen uitputtende lijst uiteraard
Fout welnee…, heel erg mooi geniet ervan!
Schitterend. Veel plezier ermee.
Ik denk dat het er veel mee te maken heeft dat Breitling tot voor kort redelijk grote en drukke horloges heeft gemaakt. Voor veel mensen is die “begin-2000” look nu wel een beetje voorbij en werd die stijl minder populair.
Maar Breitling erkend zelf dat ze een verandering moeten maken om beter aan te sluiten bij de consument van vandaag. De CEO spreekt daarover in interviews. Naar mijn mening slagen ze daar in zonder hun eigen ontwerpstijl los te laten. Neem bijvoorbeeld de nieuwe chronomat oud vs nieuw. Ik vind het wel een geslaagde ontwikkeling. Nog steeds een “eigen” look. Nog steeds herkenbaar Breitling. Maar in mijn ogen meer modern en van deze tijd.
Ik ben niet zo kapot van breitling en zeker niet van 90s / 00s, maar die laatste superocean op mesh in het blauw vind ik serieus een van de mooiste horloges van de laatste tijd. Echt een schitterend horloge. En niet patserig of wat dan ook.
Ik vind dit wel een leuke move. Super Quartz, 10 seconde afwijking per jaar, cool kleurtje, niet al te hoog in de boom qua prijs en beschikbaar.
Ja…nu alleen nog een all-black versie…zoals het vorige model.
Alleen jammer dat ze die super quartz alleen in super grote kasten plaatsen. Je zou denken dat dat nergens voor nodig is.
Ik weet niet… hij zal vast licht en plat zijn, maar de lug-to-lug blijft aanzienlijk.
Ik had dit model super gaaf gevonden in iets rond de 40mm.
Dat is een beetje de DNA van het merk. Uiteraard vergt een quartz-module niet veel ruimte. Ik ben bevooroordeeld omdat ik zelf groot van stuk ben en van iets grotere horloges hou. Snap dat je niet met een gigantisch horloge van 44 mm wilt lopen in het oranje met ‘Breitling’ erop als je een wat kleinere pols hebt.
Als ze mij een knappe deal geven dan wil ik er wel eentje in ieder geval!
Jaaaaaaa!!!
Daar snap ik dus Idd niets van.
Ze hadden zo de markt kunnen pakken hiermee.
Lijkt bijna alsof ze met elkaar afspraken hebben.
Breitling: Ah toe mogen wij ook!
Rolex: No!! 40mm is van ons! Ga lekker huilen bij Panerai.
De ‘witte’ met standaard zwarte Breitling rubber strap…
Ik overweeg de oranje met extra zwarte strap. Echt een gaaf sporthorloge! Met volledig nutteloze pulsometer en graden bezel
Ja maar aan de andere kant hebben ze in het verleden eerder Colt quartz horloges gehad in 38 en 41mm. En wat @Jurk ook zegt, er is gewoon vraag naar.
Ik zou ook zeker zwichten voor een Breitling super-quartz rond de 40mm. Lijkt me een ultieme beater! Maar misschien zijn ze bang dat het teveel in het vaarwater van de professionele series gaat zitten?
Ik zou het echt niet weten. Ze zullen er ongetwijfeld hun redenen voor hebben. Ik zie mezelf hier van de zomer wel mee rondbanjeren. Sterker nog, ik heb er navraag naar gedaan👍