Ik zou rustig Quartz kopen en dan een lekkere oldschool Aerospace.
Titaan, veel functies en blauwe plaat. What else?
Ja leuk man! Wat je zelf al zegt, als je de polsen ervoor hebt moet je hier zeker voor gaan.
Haha… Maar idd zonder de witte pushers en witte rehaut zou het prima zijn.
De oranje is ook gaaf…als eigenlijk de gele en blauwe versies ook. Blijft door m’n hoofd spoken deze…
Die is nog het meest ‘discreet’
Maar die Skyracer van @anon53002072EV is eigenlijk ook perfect. Alleen daar zit je vast aan die speciale bevestiging van de originele Breitling bandjes (toch?)
Ik denk puur om het doel te bereiken, functie en gebruikersgemak .
Wanneer je dit horloge als toolwatch inzet heb je meteen door dat de maat een reden heeft en hoe doordacht dit ontwerp is.
Goed faut…
Getriggerd door dit topic ben ik overgegaan tot de aanschaf van deze topper, @royke74 bedankt voor de link .
Mooi mooi!
Lekker zeg… hoe meer van dit soort juweeltjes op HF hoe beter
Proficiat
Kampers ? Je bedoelt woonwagenbewoners.
Dat is denk ik volledig te danken aan de reclame budgetten die Breitling er tegenaan heeft gesmeten en nog steeds smijt.
Sinn was steeds een horloge voor liefhebbers, je koopt niet toevallig een Sinn, zeker niet buiten Duitsland.
Edit ja dat dus.
Gezien dit een Only Breitling Topic lijkt te worden en de antwoorden off-topic zijn wil ik mijn mening nog kwijt omtrent de negativiteit rondom het merk. Het meest is reeds gezegd en gelukkig vind niet iedereen hetzelfde horloge(merk) even mooi want dan zouden we allemaal hetzelfde dragen.
Ik heb zelf nooit veel met Breitling gehad, maar zo tevens met een groot aantal andere merken.
Wat mij niet aanstaat bij het merk is dat het bij veel modellen uitpuilt van de details. Een opstapeling van alle mogelijke detailleringen die er voor handen zijn en die dan in één enkel horloge gestopt. Alsof de ontwerper geen keuze durfde te maken. Echter komt hier de negatief niet vandaan. Wat andere merken in dezelfde prijsklasse én erboven beter voor elkaar hebben is de perceptie die men van het merk heeft, en dat is voorgekomen uit de grote budgetten van marketing waarmee wij consumenten zijn gevoed. De associatie die een merk oproept is heel belangrijk voor een merk.
Buiten dat heb ik recent door dit forum de Superocean ontdekt en dan met name de Heritage ’57 serie.
Daarvan zou ik er ooit een om mijn pols willen dragen.
Geniet van wat je x mooi vind, je draagt het toch voor jezelf.
Breitling. In 2 dagen ‘wat dragen we vandaag’ is het een ‘great reply’.
Kom maar op welk horloges en merken doen dat na?
Wie is er nou negatief…
Grappemaker. Jij weet donders goed hoe dat zit met dit exemplaar.
Geloof dat je 5513 niet eens zoveel likies krijgt in Wat dragen we!
Mooi man fielesteerd