Waarom zo negatief over Breitling?

Dat slaat natuurlijk nergens op…

Rolex Owners zijn allemaal hooggeleid !

8 likes

:thinking:

Maar dan wel een blauw pak met bruine schoenen, toch?

1 like

Dat hier autohandelaren aangehaald worden zegt al genoeg over de beeldvorming van het merk bij sommigen. Lekker vooringenomen en generaliserend.

Schapen…

Overigens zegt het aanhalen hiervan meer over jezelf dan over handelaren. Het is maar net wat je opzoekt hè. :joy::joy::joy::joy: (of wie je nablaat)

2 likes

Ben jij dit ?

four-Rolexes

6 likes

Er is geen enkel wetenschappelijk bewijs dat bezitters van Rolex horloges een bovengemiddeld gevoel hebben voor interpunctie en spelling van ingewikkelde woorden :joy::wink:

1 like

Ach, dit topic is gewoon het vervolg op:

1 like

Is dat nou een instapper?

2 likes

Oef dat klinkt wel heel ouderwets zeg…

Nee gewoon smart casual met mooie glimmende Church’s brogue’s.

Niet ouderwets, maar een aloude modemisser… :roll_eyes:

1 like

Ja, sorry, ik kom uit Groningen.

Maar eh :neutral_face:

Laat mij maar lekker ouderwets wezen :expressionless:

2 likes

Denk het wel he?

Wat deden die list? 7500?

Persoonlijk vind ik de Batman niet de mooiste gmt. Eigenlijk de minst mooiste. Maar soit ook dat is smaak.

Jammer dat je niet 2 mooie rolex horloges hebt gekocht. Stoot deze door aan je broertje, en koop zelf de Pepsi! En een datejust met zwarte of blauwe dial!

Nb je hoeft niet altijd alles 2x te vragen.

2 likes

Ja @Brick ? :man_shrugging:t2: :joy:

1 like

Je bent slecht in lezen hè…

Ik vind de Batman niet mooi :man_facepalming:

3 likes

Eens, ik ben een handelaar, letterlijk volledig getatoeëerd van top tot teen aan één stuk. Patser weet ik niet, maar ben wel trots op wie en wat ik ben. En rij een Harley en ja ik zit in een MC en nee ik doe geen vlieg kwaad. Aannames blijven aannames, ik houd van mooie horloges, van Seiko tot aan Patek. Conclusie van dit verhaal, niet elke getatoeëerde motorrijdende Breitling drager is een pauper of kermisklant. Net zoals, niet elke Rolex drager een king is, dat ben je als je patek draagt a broer. Challaz :stuck_out_tongue_winking_eye:

14 likes

Je kan er gewoon geen betalen he, loser. @JuniorKing wel blijkbaar.

even lekker meedoen met dit wedstrijdje verplassen dat je op dit forum niet gaat winnen.

3 likes

Als jij een keer SeniorKing wordt voel je je niet meer te groot voor een ander merk.

FFS ik heb medelijden met je broertje!

Wat ben jij een loser zeg! :joy:

11 likes

:face_vomiting:

Het is niet eens een Batman. Maar een batgirl. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kom op Brick, end this mans career :rofl:

1 like