Bij Rolex is de doos gratis, bij andere merken betaal je er voor .
Uiteindelijk gaat het om het horloge, niet om de verpakkingā¦
Bij Rolex is de doos gratis, bij andere merken betaal je er voor .
Uiteindelijk gaat het om het horloge, niet om de verpakkingā¦
Deze kan in het snobistisch denken topicš
Snob.
Je gaat hem een Prins Albert geven?
Breitling, Omega en Rolex vind ik alledrie mooie merken met elk een eigen identiteit.
Verschil zal je voelen bij een vergelijk met een moderne breitling tov een moderne Rolex (modellen +jaar 2000).
Als je deze gaat vergelijken bij oudere modellen, dan zal het verschil al een pak kleiner zijn.
Blijft nog steeds dat voor een Rolex van +8k, de kwaliteit niet is wat je moet verwachten voor +8k. Daar zit Omega dan juister met verhouding prijs-kwaliteit.
Ach niet teveel dromen jongen
āSpeelgoedā is natuurlijk een neerbuigende kwalificatie. Daarom snob.
Als je SKMEI nou speelgoed noemtā¦
En ik verbaas mij erover dat iemand met verschillende Rolexen āmeā in plaats van āmijnā gebruikt en geen goede interpunctie toepast.
Breitling maakt spuuglelijke horloges en mooie, net als Omega en Rolex.
Misschien beter om dat āKingā uit je gebruikersnaam te halen.
Rolex is toch een beetje een paupermerk. Voor foute makelaars, voetballers en rappers.
De echte koningen hier gaan uiteraard voor een Patek.
Deze aanval was nergens voor nodig
Ik ben benieuwd,
Hier heeft het mee te maken. Veel zijn groot en glimmend. Erg glimmend. Die combi, groot en glimmend vind een bepaald soort mens mooi.
Een ander soort weer niet.
Ik ben zelf geen Breitling liefhebber. Behalve enkele minder grote vintage exemplaren die van oudsher ook minder glimmen dan de nieuwere. Ondanks dat ik dus verre van een liefhebber van het merk ben, vind ik wel dat sommige horloges van ze, geslaagd zijn.
Zelf heb ik deze.
Waarom reageert iedereen verder op een overduidelijke trol? Carry on.
Ah, meneer voldoet aan de standaard
Vaak in ƩƩn adem genoemd met Rolex.
Beide merken worden vaak geassocieerd met woorden als kermisklant, patser, plakplaatjestype etc.
Imago komen ze nooit vanaf.
En of je daar wakker van moet liggen?
Zucht.
Waren alle vraagstukjes maar zo simpel.
Gewoon kopen als je het mooi vindt.
En genieten!
Is dat een nieuw merk? Of bedoel je rolex horloges?
Nog niet gelukkig, ik heb nog geen haar achter mijn oren gekamd & ook het vespaātje ontbreekt nog.