Helaas gaat dat niet meer. Is dit jaar, samen met een Omega en een Rolex, weggegaan voor iets geheel anders.
Maar deze Colt 44 blijf ik toch één van de mooiste exemplaren vinden.
En ik wil nog een een rosé gouden Navitimer hebben.
Helaas gaat dat niet meer. Is dit jaar, samen met een Omega en een Rolex, weggegaan voor iets geheel anders.
Maar deze Colt 44 blijf ik toch één van de mooiste exemplaren vinden.
En ik wil nog een een rosé gouden Navitimer hebben.
Ik had het over kerst.
Humor is ook weten wanneer je moet ophouden met dezelfde ‘grap’.
Triest om te lezen dat de pappa/neef/broer generatie hier ook al actief is.
Kon ook niet lang meer duren
Het feit dat 90% van dit soort mensen geen fatsoenlijke Nederlandse zin kan uitschrijven zal het nog wel even uitstellen op forums. Vlogs zijn hier nog geen optie.
Wie wordt de eerste Rolex vlogger hier?
Net als Mercedes Benz (doelgroep oncl autoslopers en lorrenboeren). Wel makkelijk om de doelgroep te bepalen.
Jij bent onze enige hoop YungWatchey
Kom jij dan ook een langs in mijn vlog?
Jij bent wel een aparte bij de meeste rokers tast het de longen aan maar bij jou is het op de hersens geslagen.
Een echte King zou natuurlijk een gebraden pauw eten
#Toedels.
Ga toch weg man
Slaat trouwens ook nergens op, ik heb maar één collega met een Rolex en die heeft een sub ipv. een DD. Voorderest ken ik niemand die in auto’s handelt met een Rolex.
Jawel gappie,
De drie Musketiers, kom ik ook langs
Pas jij jou maar op, straks moet je weer advies gaan geven aan “zoekende” in algemeen. Ik moest trouwens wel even mijn beeldscherm schoon vegen.
3 in een vlog is wel veel, kun je beter een podcast doen
Hoe laat start je vanmiddag?
Mijn advies is koop waar je zelf blij van wordt en trek je niets aan van wat een ander er van vindt.