Waarom zo negatief over Breitling?

Ik wil niet de taalnazi uithangen,maar hier klopt iets niet.

3 likes

Er zijn ook mensen die zich negatief uitlaten over Seiko, Rolex, Panerai, of noem maar een ander merk met uitgesproken design. Het geeft in ieder geval aan dat het horloges met een eigen smoel zijn.

Voor de rest; het horloge zit om jouw pols, en niet om dat van een ander. Dus zolang jij het mooi vindt, prima toch?

3 likes

Ik kom ook, dan vragen we of juniorking wat snoepjes mee wilt nemen. Ik denk dat hij dat wel heeft

:joy: :joy:

afbeelding

2 likes

Lekker doen wat je zelf mooi vindt.
Ik draag elke dag , ook op kantoor, een two tone chronomat.
Vinden sommige dat een autohandelaar horloge? Zal best. Lekker boeiend. Ik vind nou net die two tone met “schuine” schakels vet.
Als ik nog eens een andere pak woedt dat een navitimer of een Rolex met two tone jubilee band. Niet vanwege rolex, maar omdat ik die band gaaf vind.

9 likes

Het is hedendaags taalgebruik van bij uitstek luie mensen.:worried:

1 like

Seinfeld gif, love it :v:t2:

1 like

Tot het moment dat je een extra schakeltje nodig hebt😂

Ik begrijp er ook weinig van.

Gewoon uit interesse maar zo een gepolijste band moet toch enorm gevoelig zijn voor krassen ? Los van dat het oprecht niet mijn smaak is zou ik daarvan echt gek worden.

Goede verdediging

Staat je goed.

1 like

Die is een heerlijke lunch voor mij aan het maken,de schat!
Of bedoelde je dat niet?

3 likes

Ja krast veel, maar is ook een gebruikersvoorwerp. Ik stoor me er niet aan. Nu ben ik ook niet echt een poetser.

1 like

Ik heb er denk ik net wat teveel OCD voor :joy:.

1 like

gettfo

3 likes

Haha ik herken je gevoel wel hoor. Ik heb dat met tegels die niet in het zelfde patroon gelegd zijn :joy:

2 likes

Krijgen jullie al kriebels?

7 likes

Ik zou al die andere regels er uit laten hakken.

1 like