Dit is zooo echt wat voor jou dan.
Als je nou niet had gerookt de afgelopen 5 jaar,had je er nog een 116500LN naast kunnen hebben.
Breitling eigenaren zijn de typische mensen die hun horloge een “klok” noemen
Oh oh!!
Ik snap het ook niet. Breitling cool merk, heeft veel aan chronografie bijgedragen, doen nog steeds coole dingen met materiaalonderzoek, HAQ en durven om de zoveel tijd het roer om te gooien.
Dat veel van de horloges mijn smaak niet zijn, prima, maar om het zo af te zeiken?
Wel denk ik dat het marketing-gehalte van de firma, de jaren 90 ontwerpen en grappig genoeg de koerswijziging van Georges Kern in de laatste 3 jaar debet zijn aan het scheve oog waarmee naar het merk gekeken wordt.
Ik heb zelf ooit Tag Heuer heel erg afgezeken maar ben daar van terug gekomen. Tegenwoordig vit ik alleen nog maar op Richard Mille, Audemars Piguet en Rolex. En op Hublot, als die het noemen ook maar waard zouden zijn.
Gooi er eens een fotootje in dan😎 ik ben gek op de rolex batman.
Daar zou ik mij dus nooit wat van aantrekken.
Ik heb ook al jaren pitbulls, dat ook een hoop debielen ermee rond lopen gaat mij niet beïnvloeden.
Staat een leuke Breitling Superocean in het blauw… Opa wordt hebberig…
Je horloge niet, maar je forum naam…
Laat m eens zien dan?
Jij en je Batman…
Nee, eerder underwhelming for a Breitling
Die is nou als een gek een plaatje van Google aan het photoshoppen
Zou hij wel een telefoon met camera hebben?
Maar dan nog. Nog heeft die dan geen Batman.
Ik heb zelf een vintage, die zijn toch mooier.
Waar blijft de Breitlingen foto ??? Papa.
Is dat juniorkoning als Batman?
Heerlijk zo’n TL1’er die nét lid is en even een steentje in de vijver gooit. Het hele schoolplein duikt er ook meteen bovenop. Je zou bijna denken dat 't zen (moet eigenlijk met een ‘ij’, maar ja…) bedoeling is.
Fijn weekend allemaal!
Toedels.
PS Breitling is tuurlijk prima, Rolex ook… en Seiko idem. Verder zijn het appels en peren. Allemaal fruit maar ze smaken verschillend.