Ohhhhhhhh. Ik benijd je.
Je bent echt goed in schrijven met hashtags…
Snel naar papa junior.
Ohhhhhhhh. Ik benijd je.
Je bent echt goed in schrijven met hashtags…
Snel naar papa junior.
Met een kalkoen ?
Sorry?
#jaloers mag ik jouW zijn?
Ik vind sommige modellen van Breitling echt niet mooi, te veel van het goede. Echter er zijn ook modellen die wel mooi zijn.
Zelf heb ik een Superocean Heritage en Premier en ik vind ze super.
Prachtig! Mooi op rubber
Het valt mij op dat het veelal dezelfde leden zijn die zich negatief uitlaten. Heeft dus niet zoveel met Breitling of andere merken te maken maar meer met die mensen zelf.
Ik vind de combinatie band-wijzerolaat erg mooi! Complimenten
Is tof . En je durft af te schrijven. Ook lef.
Rolex is safe.
Ik heb weinig met Breitling… maar navitimer, nieuwe colt en die 90s glimbakken zijn wel best wel cool.
Ook die anadigi’s.
Nog nooit een Breitling omgehad maar over het algemeen vind ik de wijzerplaten zo ontzettend druk en onrustig.
Vraag me af of Kern de verkeerde weg is ingeslagen … Dat wij Europeanen het allemaal wat minder vinden ( trouwens niet iedereen hoor …) , maar ik denk dat Kern zich focust op Azië en met name China en daar zou hij wel eens heel succesvol kunnen zijn / worden.
Vergeet niet dat Breitling met z’n voormalige modellen policy in China niet veel marktaandeel had en dat lijkt verandert.
Breitling had wereldwijd nog wel een inhaalslag te maken en het zou zomaar kunnen dat hij er in slaagt dit voor elkaar te krijgen.
Ik heb de topic doorgelezen, los van de discussie waarom negatief over Breitling, man man man.
De redenen die ten grondslag liggen in het feit dat er best veel mensen zijn die het merk Rolex haten of niet kunnen uitstaan, wordt hier nog eens duidelijk benadrukt.
Het is niet het merk maar een deel van de dragers ervan, pochende dragers weliswaar. Als liefhebber en drager van het merk wil ik hier absoluut niet mee geassocieerd worden. Wat een trieste bedoeling
On topic, niets mis met Breitling
Mag hopen dat je sarcastisch bent… en anders bedoel ‘geleid’… door alle gekte
Ongelofelijk, wat heb jij toch een fraaie afwisselende collectie. Voor ieder wat wils. Je hebt een bijzondere smaak @SAT. Van een ‘eenvoudige’ Casio tot glimmende steentjes op de wijzerplaat, alles past … je bent bepaald geen volger. Mooi om te zien. Deze Breitling trouwens ook! Top.
Thanks man
Heb ik (nog) niet