Omdat het er zo kitscherig uitziet, ongeacht merk of prijsklasse.
Smaken verschillen, dat mag duidelijk zijn!
Dat is ook alleen maar mijn mening, ik vind ze niet mooi en erg flashy. Daarentegen zullen anderen mijn horloges ook lelijk vinden, so be it.
Mwooaah da’s met dit merk toch niet gemakkelijk, zien er allemaal niet uit mij mij betreft
Vind vooral met skeleton watches dat het er goedkoop uitziet. vooral omdat je op sites van Aliexpress etc ermee wordt doodgegooid en niet veel grote namen skeleton watches hebben. af en toe eens een special edition maar vaak blijkft het daarbij
Ik was er vroeger geen fan van. Maar sinds ik er een heb kan ik ze meer waarderen.
Als ik zo beiden vergelijk vind ik de bovenste vrij saai vergeleken met het open heart horloge. Het geeft toch een leuke twist aan het horloge (ik ben wat minder fan van de 24 uurs weergave). Dit soort Seiko’s zijn vaak ook niet al te duur en dus imo zeer interessante horloges.
Helemaal eens, smaken verschillen, maakt dit forum ook zo leuk!
Dit waren letterlijk mijn woorden over Credor in een ander topic
De ‘echte’ grote namen hebben allemaal open modellen en vaak meerdere!
Urwerk, Richard Mille, Patek Philippe, Zenith, Tag Heuer, Bulova, Cartier, Audemar Piguet, Tissot, Blancpain, Roger Dubuis, Hamilton, Bell & Ross…
Dat zou ik goed om mij heen kunnen hebben in de file. Ja ja.
De enige in de categorie “betaalbaar” die ik mooi genoeg vind om ook echt te dragen is wmb de Orient Once in a Blue Moon.