Waarom zoveel Invicta haat?

Weer een nutteloos Invicta topic… Hier zit niemand op te wachten. Buiten dat zijn de antwoorden waar je naar vist in al je ander 100 Invicta topics al besproken.

Edit, 212 topics…

@Chillekasper Kan je geen lopende Invicta draad opzetten? De geïnteresseerd blijven hangen, de niet geïnteresseerd kunnen dit op negeren zetten.

12 likes

Simpel toch. Invicta Only, geel balkje, klaar.

6 likes

Niks mis met dat idee,
maar waarom heeft bijvoorbeeld de “Russische-horloge-sub-categorie” dat niet nodig om gezeur te voorkomen?
Het zit hem ook in de wat drammerige promotie van het merk naar mijn bescheiden mening. Ik wens verder iedereen veel horloge plezier met zijn/haar favorieten.

En nee ik haat Invicta niet. Zij hebben mij niks gedaan. :wink:

3 likes

Invicta zou je kunnen zien als “het watch2day onder de horloges”.
Met dit kleine verschil dat ze bij watch2day een heel enkele keer wél-pruimbare horloges aanbieden…
Maar goed, voor elk wat wils.

Dan heeft denk ik @Chillekasper zijn doel wel bereikt :ok_hand:
Well done.

2 likes

Zoals eerder aangegeven ben je zelf voor een groot deel de reden dat Invicta mijn neus uit komt, Het zelfde als dat ik niets met Jehova’s getuigen heb,

7 likes

Apart subforum voor invicta zou toch wel een gotspe zijn.

2 likes

Eens.
Maar ik ben Iig blij dat ik mijn tekeningen lekker tussendoor mag droppen! Geen enkel topic is veilig! :dancer:

Ps… mooi woord trouwens… Gotspe.

4 likes

Veel antwoorden staan als een lul op een drumstel. Het antwoord waar het merendeel hier op het forum zich in kan vinden staat er niet tussen, namelijk: Invicta teert vooral op het succes van de grote bekende namen en pikt veel design elementen of zelfs hele modellen daarvan en is daarmee lui. De ontwerpen van eigen bodem zijn vaak dikke klatsert 45mm+ waar menig horloge liefhebber niet bepaald warm van wordt. Vintage Invicta heeft mooie modellen, maar het huidige i Invicta heeft behalve de naam verder niks gemeen met het Invicta van vroeger.

1 like

Wat fijn dat jij zo vaak als enige het juiste antwoord wil geven. HF boft maar.

14 likes

Zeker. Samen met achenebbisj mijn favoriete leenwoorden uit het Jiddisch.
Achenebbisj… als in “Dit merk is achenebbisj”.

Herkomst:
Jiddisj. Samenstelling van ach (“ach”), oen (“een”) en nebbisj (“zielig mannetje”).

Als bijvoeglijk naamwoord:
(Jiddisch-Hebreeuws) och!, helaas!, jammer! (uitroep van medelijden of spijt)
(Jiddisch-Hebreeuws) armoedig, zielig

3 likes

Wat is dat :crazy_face:

2 likes

:joy:

1 like

Ik zou nu een dumstel kunnen photoshoppen waar allemaal lullen op staan maar dat zou echt slaan als een lul op een drumstel.

6 likes

Zat er ook al aan te denken. Maar denk niet dat Jur het ook grappig vindt :joy:

2 likes

Zeg een beetje respect hè!

Ralph is namelijk de spreekbuis van HF en kan uitstekend onze mening verwoorden.

3 likes

True, net als ‘ramsj’, bijzonder treffend ook… :thinking:

2 likes

Ramsj… ook mooi ja. Treffend ook.

2 likes

Satire is nog niet dood…

2 likes