Ik vind de pro diver wel leuk eigenlijk.
Je kunt een daadwerkelijke liefhebber van invicta in ieder geval niet betichten van snobisme.
Ik vind de pro diver wel leuk eigenlijk.
Je kunt een daadwerkelijke liefhebber van invicta in ieder geval niet betichten van snobisme.
Dat doe ik ook niet.
Ofschoon ik me aan bepaalde aspecten van het merk erger, vind ik het gewoon onnodig om uit bepaalde vaatjes te trappen.
Blijkbaar toch niet, want je hecht normaliter veel waarde aan historiek, ambacht en verticale integrale en bent het daar regelmatig over.
Wat jou niet interesseert is mijn neiging om de geldigheid van die zienswijze in twijfel te trekken. Wat ik niet persoonlijk bedoel.
Oeps, plots schieten mij ook dat soort beelden te binnen.
Zie je nergens meer die āruitersā met te drogen hooi
Exota bestond nog nietā¦
p.s. hier een jeugd foto:
Aangezien haat een emotie is zegt het niets concreets over Invicta.
Ik had het over de semantiek van wanneer iets een accessoire isā¦
Hooi op de ruiter deden we ook op kleine hoekjes grasland en als het weer wat onbestendig was meen ik. Die kon je ook laten staan in de regen zonder dat het hooi verpest werd. Door de wind vang droogde het later weer goed. Het opperen van hooi.
Vlug even het oude horloge van mijn vader er bij gaan zoeken anders wordt het te veel off topic! nee Kasper geen Invicta!
Gevonden! Een Lorton. 2 verschillende wijzers. Dat perlon bandje is praktisch na het kalveren van de koeien. Kon je even onder de kraan houden.
De Invicta messias zit op zijn hoge troon te lachen naar al die HF ers die druk zijn met reageren op zijn onzinnige topic.
Ik haat Invicta niet, waarom zou ik?
Maar tot nu toe geen geschikt model gevonden om aan de collectie toe te voegen.
Ik zou echt super graag nog een keer een Invicta willen.
Om vervolgens met de Hamer van Thor de copyvicta te slopen
Je kan het ook NIET aanklikken als er Invicta in een titel staat.
Doe ik ook niet met titels waarin Rolex, āspeedyā , Omega enz. in genoemd worden.
Ik ga dan toch ook niet jammeren.
Ah, dank je wel voor de tip. Ik was daar zelf nog niet opgekomen. Zou je de anderen ook even willen wijzen oo deze geniale tip? Bedankt alvast.
Het is meer het feit dat het elke keer hetzelfde liedje is. De ts weet allang waarom mensen Invicta kut vinden.
En dan ook nog in een Audi.
Gaat het wel helemaal goed.
Waar is die vertrouwde 500?
Haha, dat is de Audi van mān jongste, mān rode 500 blijft nog even, ik voel ook wel voor zoān Audi, maar mijn vrouw vind dat ik voorlopig tevreden moet zijn met mān nieuwe Gazelleš.
Niet aan te leveren, wil geen premium betalen. Voor mij dus wachten dat er een kentering komt zodat ik een invicta aan list kan bemachtigen.
Feitelijk enige merk welk je niet aan list kunt kopen.
Ach, het zegt ook veel van die mensen die elke keer weer zo negatief moeten reageren ( op Invicta).
Ik lees dit soort topics altijd met genoegen,
Ze worden altijd lang dus goed leesvoer.
Zoals iedereen heb ik natuurlijk ook een mening maar die is net zo oninteressant als de meningen van anderen.
Invicta, Rolex, Omega, Seiko enzovoorts, er zijn liefhebbers voor alle merken, daarom hebben alle een reden van bestaan.
groetjes Lenno
Dat gedoe met die merkenā¦voor mij gaat het om het bewuste exemplaar.
Vind je alle Rolexen mooi?
Vind je alle Omegas mooi?
Vind je alle Brritlings mooi?
Vind je alle Invictaās mooi?
Enz.
Waarschijnlijk is het antwoord nee.
Is er een Rolex die je wel mooi vindt?
Is er een Omega die je wel mooi vindt?
Is er ā¦
Waarschijnlijk wel.