En dat met stalen gezicht, heel knap.
Ik vind het erg grappig eigenlijk⊠na 1 minuut wel klaar met kijken trouwens vond de grap toen wel gemaakt
Gelijk gebeld en besteld !
Ik mocht op de wachtlijst , grote blij hier
3 jaar garantie hĂš
Ze hebben 100 eigen patenten volgens die tell sell brabbelaar.
Het patent op lelijke horloges is daarvan de belangrijkste
Ze zijn / waren i.i.g. niet vies van een potje overdrijven met de âadviesâ prijs en de âkortingâ. verder heb ik zeggen en schrijven 1 kleiner model invicta en voor t geld valt het best mee. ( opvallend detail, bij de batterijwissel bleek het âschroefdekselâ gewoon een klikdeksel en krijg dat maar eens open met een Jaxa sleutel )
En het patent van meest vervelende Fanboys.
Zo knap vind ik m niet
Aangezien er maar één zendeling is kun je dat toch ook oplossen door topics van die persoon te negeren? Of versta ik de negeerfunctie nu verkeerd?
Jahwehl, Maaik. Dezje cyclojet jetstream 2000 horloge van Invicta kan koken, bakken braden en frituren zonder olie of vet. Is het niet amazing, Maaik?
Het is geweldig, John. kijk hoe je bij aanschaf van dit horloge tegelijkertaijd oock een hockey-puck en een doorstop kraigt, John.
Dank je wel Maaik! Het is amazing! Fantastisch! Bel nu, want dan kraig je vandaag via dit limted taim only aanbod niet één, niet twee, maarrr drie Invicta watches voor de prijs van één.
En dat is niet alles, John. Want vandaag, maar alleen vandaag kraig je deze prachtige en unieke set, die normaal 1599 dollar is, voor 199 Euro thuisgestuurd. Is het niet geweldig John?
Jawel Maaik! Het is fantastic. Folks, bel nu, en je hebt voor het luttele bedrag van 199 Euro een deurstop, friteuse en hockeypuck gescoord! 0800-INVICTA! Dial nu, je krijgt geen spait.
Sorry. Teveel dronken vrijdagavonden naar Tell Sell zitten kijken in mân jeugd, zo na de kroeg.
Succes in de kroeg. Ik ga straks naar gekkenhuis toe (mijn werk).
De stem vul ik er moeiteloos bij in. De Instant Fisherman was mijn favoriet.Zo makkelijk mee te nemen ook. Aan de broeksband bvâŠ
Mike Levey!
Hieronder trouwens samen met de hyperactieve Tony Little. (Van Tony Littleâs Target Training System of zoiets⊠)
Heeft niks met haten te maken, vind het complete bagger.
Wauw, noem jij jou cliënten echt zo?
Zo ja, dan is het kleine beetje respect dat ik nog voor je had nu wel verdwenen.
Ik heb zelf in de ouderenzorg gewerkt en het is in mij nooit opgekomen om de bewoners waar ik voor werkte â(k*t)bejaardenâ te noemen.
En dat nog wel van iemand die meent een Christen te zijn. Met jou opmerking zie ik geen verschil tussen een seculiere zorgverlener of een Christelijke.
En niet de eerste keer hoor.
Waarom zou ik mij roomser als de paus moeten voordoen?
Ik had het eigenlijk over mij en mijn collegaâs. Beetje zelfspot moet kunnen . Ben in ieder geval geen grijze kantoor muis.
Meer heb ik hier niet over te zeggen. Je komt net als PLP bij mij over als een azijn pisser. Die iedere mogelijkheid zoeken om over iemand te zeuren. Mij heb je er niet mee, ik heb alleen medelijden met mensen in je omgeving. Ik ben te nuchter of positief in mijn leven om hierin mee te gaan! Fijne dag!
Zoals zoveel horloge liefhebbers, heb ik in mijn eerste horlogejaren ook eens een Invicta gehad.
Niks mis mee en zeker niet voor die centen.
Iedereen begint ergens. En ik heb nu ook een Rolex Submariner 114060. En dan begin ik liever met een Invicta Rolex kopie dan met een nep Rolex.
JaâŠze hebben ook lelijke modellen maar ook daarin is een mening persoonlijk.
En ja, ze maken veel âkopieĂ«nâ, maar er zijn zoveel merken die kopieĂ«n maken en die worden ook gerespecteerd.