Ik kom nog uit de tijd dat er geen marktwerking was in de zorg. In mijn ogen hebben artsen en zorginstellingen gewoon patiënten. Want cliënten suggereert dat je voor doekoe een dienst levert met winstoogme… eh… juist. Patiënt impliceert een zorgplicht wegens een gezondheidsvraag.
Ik stem er dus ook voor dat we terug gaan naar de Patiënt.
Jouw.
Een geintje maken over het “gekkenhuis” is wel wat anders dan je patiënten gewoon ordinair uitschelden. Ik vind dat toch van een ander niveau. Bovendien vermoed ik dat je, als je inderdaad in de geestelijke gezondheidszorg werkt, dingen wel met een korreltje zout moet nemen.
Bovendien, ik noem mijn eigen kantoor ook wel eens de dierentuin en een kennis van me die in Engeland woont (hij is Braziliaans) noemt het land steevast “Monkey Island”. Dat moet kunnen.
Wij zijn allemaal Roomser dan de Paus, Henk. Da witte gij ook.
Dat dus. Beter mensen te beoordelen op hun daden dan op elk woord wat ze ooit over de lippen laten rollen.
On topic: Hij blijft heel erg groot, Henk. Da witte gij ook.
Ik mis 2 optie’s: O Vanwege Chillekaspers hysterische adoratie en O Omdat ik het rommel vind
Ik deel Kaspers’ hysterische adoratie niet, simpelweg omdat ik er, in grote tegenstelling tot Kasper, van overtuigd ben dat het ‘oude’ Invicta niets, maar dan ook echt helemáál NIETS met het huidige Invicta te maken heeft, in tegenstelling tot wat Eyal Lalo c.s. ons wil doen geloven.
Bovendien, ik noem mijn eigen kantoor ook wel eens de dierentuin en een kennis van me die in Engeland woont (hij is Braziliaans) noemt het land steevast “Monkey Island”. Dat moet kunnen.
Inderdaad, dat moeilijke gedoe tegenwoordig. Mijn klassen die ik les geef in Amsterdam West vergelijk ik ook regelmatig met Artis of Animal Planet. Enige verschil is dat ik betaald word en geen entree hoef te betalen. Vinden de leerlingen helemaal niet erg.
Oh ja, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst @Chillekasper
Nee, de zendingsdrang wekt irritatie op. Je kan je dan zo ineens voorstellen dat missionarissen niet op prijs werden gesteld en aan een wreed einde kwamen
Heb hem niet gekocht. Zoals in de topic al stond heb ik hem toegestuurd gekregen van een vriend uit Canada. Het is ook niet een model die je veel zult aantreffen. Hij komt uit 2012, en gloednieuw niet meer beschikbaar.
Ook van mijn kant een vergissing @HanDavinci ; het is geen ETA 2893. Maar een ETA Valgranges. De A07.171. Betreft grades van dit uurwerk, als goed is beginnen die Valgranges bij Elebore, wat ook bij dit uurwerk het geval is. Ik vind het wel leuk, ik heb nu een GMT en een chrono Valgranges. Die uurwerken zien er heel mooi uit, netjes afgewerkt en functioneren prima.