Waarom zoveel Invicta haat?

het zijn vaak vooral bepaalde types die invicta hááten :sweat_smile:

10 likes

@Chillekasper : ‘Haat’ is m.i wel een groot woord. Ik vind Invicta echt armoede. En dan heb ik het niet over de prijs, maar over de ‘creativiteit’. Ik vind de ontwerpen creatieve armoede uitstralen, vaak jammerlijk mislukt ook.
Maar even wat anders, je naam ‘chille Kasper’ suggereert dat je heel chill (ontspannen, relaxed) zou zijn, echter elke keer als er ergens ‘Invicta’ word geroepen reageer je als een bruistablet. Heb je aandelen?

10 likes

https://www.invictastores.eu/nl/best-sellers/

Zo’n klein deel is het niet helaas…

Maar de titel is click bait. Ik haat geen enkel merk.
Maar ik heb gewoon niks met elk merk dat een copy trekt van welk merk dan ook.

En het onderstaande is ook tevens waar en mooi!:

2 likes

Die vind ik heel grappig bedacht :joy:

1 like

Ze maken geloof ik 2000/3000 horloges per jaar, hoeveel zouden daarvan pro diver zijn?

te veel.

Gebbetje… Ik predik dat we aardiger moeten zijn,
Vind je zelf ook niet een beetje dat dit een tendentieus topic is?

8 likes

Dat weet ik. Ik open dit topic alleen omdat zulke onderwerpen altijd zoveel oproept bij mensen.:smirk:

Mooi verwoord :wink:

1 like

Loop eens een invicta store binnen, je komt met een oogontsteking naar buiten…
Wat er dan nog redelijk uitziet is een rippoff van een bestaand ontwerp, en de prijzen hebben een hoog Tell-Sell verkoop strategie. Alles is altijd met 50% korting of hoger…

5 likes

Zo zo !

:wink:

1 like

Het voelt voor mij altijd een beetje als heel vaak en hard roepen dat River Cola ook echt wel heel lekker is.

Het kan jouw smaak zijn, maar dat wil niet zeggen dat het zo is. :+1:

16 likes

Denk dat de term haat niet van toepassing is, totale onverschilligheid of zelfs aversie wel omdat ik het wanstaltige horloges vind. Heel vroege modellen zoals ik soms hier voorbij zie komen zijn wel prima overigens.

1 like

Ergens snap ik wat je bedoelt, maar ik zie daar 10 “submariners” in verschillende kleurtjes en een paar varianten van een “daytona”. Dat zijn 30 modellen op een website waar ze zo te zien bijna 800 modellen online hebben staan.

Maar zoals ik eerder zei, ik ben ook geen hele grote fan van het merk, echter vind ik het hommage gedeelte een raar argument, als ik naar Seiko, Gigandet, Steinhart, Orient, Squale en dergelijke kijk hebben ze allemaal soortgelijke duikhorloges maar over die merken is iedereen te spreken.

Wat mij vooral niet aanspreekt zijn de formaten van de horloges, en bizare ontwerpen. Daarnaast is de marketing / prijs strategie veel te amerikaans voor mijn smaak.

4 likes

Haat is vervelend… met name voor jezelf (tevens verspilde emotie of emotionele attitude). Dus daar kun je het beste ASAP mee ophouden.

OT: Ik vind m’n 1953 leuk! En heel veel andere Invicata’s vind ik minder mooi :sweat_smile:.

2 likes

ik wil Invicta trouwens ook eventjes bedanken nog. Dankzij hen zijn de Glycines veel beter betaalbaar!!

9 likes

Beweer jij hier nou dat Invicta +/- 2500 horloges per jaar maakt?

De horror. Dan liever een glaasje ranja.

1 like

Ja 2000+ modelletjes

Zo beter denk ik.

2000 verschillende modellen per jaar ? Dus de afgelopen 10 jaar hebben ze meer dan 200.000 verschillende modellen gemaakt ?