Waarom zoveel Invicta haat?

Oh jij mazzelaar, 3es cola is het enige dat ik ken van vroeger en dan ook alleen maar om de week…wat een zooi. voordeel is wel dat ik nog steeds geen liefhebber van cola ben, voor altijd verpest

2 likes

Oh, maar ik zei niet dat we dat thuis dronken, daar waren mijn ouders veel te bewust voor.
I was raised on Karvan Cevitam.

4 likes

:point_up_2:

2 likes

Zit net zoveel suiker in als in cola hoor.

2 likes

Lekker!
Wij hadden van die meuk van de reform winkel. :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Ja, weet ik. Zeker in de verhouding waarin ik hem maakte. :upside_down_face:

3 likes

Leden die het forum bevuilen door nutteloze topics te starten uit verveling;

• Vriendelijk verzoeken dit niet meer te doen.
  • Een topic-start-verbod voor 24 uur.
  • Een topic-start-verbod voor onbepaalde tijd.
  • Stenigen met met Invicta’s van minimaal 45mm.

0 stemmers

4 likes

Ik “haat” Invicta niet, zo’n gevoel heb ik bij geen enkel merk. De moderne horloges die ik van Invicta heb gezien doen helemaal niks met met mij. Ik heb er geen enkel gevoel bij, ja af en toe een gevoel van “waar ken ik dat ontwerp van?”. Sommige vintage horloges, die je wel eens laat zien @Chillekasper, geven me wél positieve kriebels. Zit mooi spul tussen!

PS Ik heb geen antwoord op de poll gegeven, mijn antwoord stond er niet tussen. :wink:

2 likes

Haha, verrekte hippie. Hier was het ook Karvan Cevitam, of Punica.

1 like

Ik mis Punica nog steeds! Of is het nog ergens te krijgen?

2 likes

Tuulk, gewoon bij de Jumbo. Niet meer in die glazen flessen waarmee je iemand neer kan slaan though.

2 likes

Nice, smaakt het ook nog zoals vroeger? Ik had het liever in die grote glazen flessen gezien maar ik zal van de week eens kijken bij de Jumbo!

1 like

punica haha, sweet memories. evenals de zakjes capri-sun met dat vermaledijde rietje

8 likes

Nee. Ik vind van niet.

Of de perceptie is anders omdat ik geen kind meer ben, maar ik gok dat er vroeger een kolenschep suiker bij inzat die nu ontbreekt.

1 like

Die zijn er nog steeds toch?

Jaaaa… dat je dat rietje er in propte en dan te hard in het zakje kneep en dan je lievelings Donald Duck trui onder zat.

14 likes

Haha ja. Mijn tandarts denkt nog steeds met warme gevoelens aan die tijd.

5 likes

Hier geen haat aan Invicta, maar als ik de foto van @willemC zie dan denk ik maar 1 ding.

Invicta = Eduardo Liotto

:hugs:

2 likes

ik haat geen enkel merk.

Heb wel duidelijke voorkeuren. :beers:

1 like

Past ook perfect bij zowel die lelijke hokken als de kopieën die ze maken oale replica pedellaar die het is.

4 likes

@chillekasper, bedankt voor je topic over die meuk! Invicta kan me gestolen worden, maar dit is een mooie trip down memory lane.

Ik zal maar niet over Fristi beginnen. Daar heb ik een overload van gekregen. Als ik het zie staan proef ik het achter in de keel en begin ik al bijna te kokhalzen.

7 likes