Waarom zoveel Invicta haat?

Invicta is een door de mand gevallen merk, een merk wat je niet meer serieus kan nemen.

Ooit begonnen als een echt horlogemerk met de nodige passie en creativiteit. Toen ze met de Subaqua Noma met Valjoux uurwerken uitkwamen waren het nog felbegeerde horloges, origineel en met niks vergelijkbaar op de markt destijds(?).

Volgens mij is het niet lang daarna verkocht (aan rijke Indiers?) en toen is het heel snel bergafwaarts gegaan met het imago. Toen kwamen ze met de ene na de andere hommage en karikatuur horloge, met overdreven hoge pricetags terwijl ze die via diverse outlet kanalen dumpten tegen een fractie daarvan. En een hoeveelheid jaarlijkse nieuwe modellen van de lopende band om duizelig van te worden.

1 like

Gek eigenlijk dat daar nooit een alcoholhoudend mixdrankje mee is bedacht.

3 likes

Bruhh, ken jij Malibu-Fristi niet?

5 likes

Ik ben even naar de supermarkt. Brb.

2 likes

the southern silk route. een beste cocktail

2 likes

Volgens mij hadden Jules de Corte en Stevie Wonder er één :sunglasses:

2 likes

Ik vind zo’n pro Diver prima voor het geld. Leuke nh35 of Miyota 8000 erin en lekker waterdicht. Ook de Speedracer serie vind ik soms wel oké, maar wat ze voor de rest maken zijn echt oversized kermisprullen naar mijn mening.

1 like

Roosvicee en ranja vooral en heb nog wel eens een verdwaalde fles Groli ergens zien staan.

1 like

Waarom zouden we dit merk nu moeten haten,er is daar eigenlijk geen enkele reden toe.
Dan zou ik eerder denken om het merk ROLEX te haten wegens hun onwaarschijnlijk gemene verkoop politiek waarbij velen op hun honger blijven zitten.

2 likes

here we go…

2 likes

:shushing_face: dat was mijn volgende topic

2 likes

Leuk weetje voor het geval iemand die Karvan Cevitam reclame nog kent: op die chick heb ik later een trucje gedaan. Die in het begin zo hysterisch loopt te gillen. Ik dacht, ik meld het toch even.

8 likes

Ik vind Invicata absolute wansmaak. Dat is verder lastig uit te leggen.

3 likes

Waarom zou iemand Invicta haten? Is verspeelde energie en bovendien bewijzen de verkopen hun bestaansrecht. Slechts mijn 0,02.

1 like

Veel mensen hebben weinig smaak.

4 likes

Heb je de nieuwe collectie al bekeken, erg divers.
Zit er echt helemaal niks bij voor je?

https://www.invictastores.eu/nl/nieuwe-collectie/?view=24&sort=3&view=96

1 like

Niets zo subjectief als smaak…tenslotte, over smaak valt niet te twisten. Bij invicta, net zo goed als andere merken, zitten er modellen tussen die minimaal een “acquired taste” vereisen :joy: :joy:

Als de drager het mooi vind, dan is het toch eigenlijk helemaal niet relevant of iemand anders het wel, of niet, mooi vind?

1 like

Erg minzaam om iemand te betichten dat ie weinig smaak heeft. Leve de diversiteit!

2 likes

Daarom moet je het ook met een korreltje zout nemen!

1 like

Heeft nog betrekkelijk lang geduurd eer er zo’n reactie kwam.

1 like