Waarom zoveel Invicta haat?

Daarom moet je het ook met een korreltje zout nemen!

1 like

Heeft nog betrekkelijk lang geduurd eer er zo’n reactie kwam.

1 like

Het is vooral een leuk instap merk. Leuk om te kijken of de liefde voor automatische horloges getriggerd kan worden. Zelf heb ik de 1953 mede aangeschaft voor de dagen dat ik een horloge wil dragen die een beetje vies mag worden. Toch is dat de enigste Invicta die mijn pols ooit zal dragen

2 likes

Zoals @Jurk zegt, er zijn wel degelijk meer ‘nageaapte’ modellen dan enkel de submariner clone. Desalniettemin vind ik het prachtig dat mensen net zo kunnen genieten van deze hobby als ik dat doe, ongeacht het merk!

3 likes

Je mag hier niet jokken :joy:

1 like

Als negeren geen optie meer is en je het product nodig hebt voor dat gelukzalige gevoel.
Dan wordt het tijd voor professionele hulp


1 like

ik gaf al een stille hint :rofl:

Maar even ON TOPIC


Fristi!! lekker!! Ik dronk er liters van weg. Ook AA-drink was vroeger lekkerder dan nu :thinking:

3 likes

Haat voor Invicta is het niet maar heb niets met voeling voor het merk in de huidige vorm. Teveel schreeuwerige boetiek modellen.

1 like

Volgens mij is 2000 x 10 toch maar 20.000.

1 like

Dat rietje was toch al onbruikbaar na 3 pogingen om dat ding er in te drukken?

2 likes

Negeren is zeker een optie maar dat is geldig voor alle merken,waarom starten ze dan gelijk dit topic?
Ik ben hier nog niet lang lid van dit leerrijk forum,maar op deze korte tijd weet ik wel dat men over het merk Rolex niks verkeerd mag vertellen of aanhalen:grinning:
En houd best die professionele hulp voor diegenen die steeds in een Rolex topic liggen te kibbelen om meningen die sommigen niet graag horen.:rofl:

2 likes

Tja. Ik haat Invicta niet. Maar er zijn drie dingen die me storen:

  • Hun reclameuitingen zijn onzin uit het jaar nul. Ik bedoel, ik google “Invicta Commercial” en krijg deze reut als eerste resultaat:
  • Veel van wat ze maken is echt wanstaltig en smakeloos. Of het is een kopie van andermans ontwerp. Daar kan ik geen respect voor opbrengen.
  • Special Price only for you my friend. Echt, doen alsof een horloge 2000 Euro kost, maar 'm tegen 70% korting aanbieden via vijf webshops is gewoon geen serieus prijsbeleid. Dat doen ze ook al op hun eigen site, met kortingen van 40-70%

https://www.invictastores.eu/nl/?gclid=Cj0KCQjw6uT4BRD5ARIsADwJQ19W8GjV9hhYtFD_JJP2ewJ-lENeTWN6zodEUrj30TAAwq13KMhNe2QaAs-bEALw_wcB

Dat allemaal samen maakt dat ik het merk niet serieus neem. En da’s wat betreft hun vintage horloges best jammer, er zitten mooie bij van vroeger.

5 likes

Helaas, geen treffers. Echt afschuwelijk.

1 like

Dank je! (Hoewel ik denk dat je een ander woord bedoelt).

4 likes

Waarom denk je dat ze hun eigen groene ballenbak hebben gekregen. Maar soms is de kleuterjuf weg en dan worden ze recalcitrant.

4 likes

Aardig?

Of bedoelde je denigrerend, minachtend, arrogant of neerbuigend?

Haten, nee niet echt maar ook niet interessant

  • Of ze maken goedkope kopieĂ«n van andere ontwerpen
  • En als ze zelf iets bedenken lijkt het of ze van tevoren drugs op hebben.
1 like

Het komt niet uit zwitserland.

Dat dus.

True!