Waarom zoveel Invicta haat?

Je hebt het iig een kans gegeven. :+1:

1 like

Tis inderdaad wel hilarisch ja!

Ik hoorde Jort Kelder ooit eens zeggen als omschrijving van bepaalde typen horloges de term ā€œpindarotsā€, nu kan ik het niet helpen dat ik deze uitspraak dus keihard associeer met Invicta.
Maar haat nee!
Ik haat het om bijvoorbeeld met een hoop onopgemerkte hondenstront onder je schoenen in de auto te stappenā€¦

3 likes

Precies dit. De reclames, de over-de-top modellen (horloges, niet de dames) en hun eigen prijsstategie die al aantoont dat ze er zelf ook niet in geloven. Het maakt het allemaal gewoon niet erg geloofwaardig. Dat is zonde want het merk heeft wel heritage maar het verleden strookt gewoon niet met hun huidige koers. Het verhaal is een beetje ongeloofwaardig op een of andere manier. Je kunt niet Ć©n die heritage hebben, stijlvolle klassieke horloges van welleer, Ć©n nu de new kid on the block zijn, de bad boy die de horlogewereld openbreekt met controversiele modellen. Dat rijmt niet.

2 likes

Invicta Transformerā€¦:smirk:

1 like


Pindarots?

1 like

Dit is een tekening waard, met een Invicata horloge met Capri sun er overheen :slight_smile:

1 like

Staat erbij :ok_hand:

1 like

Dit dus.

Al het voorgaande niet gelezen, 100+ reacties binnen vier uur op een topic met Invicta (of Rolex for that matterā€¦) voorspelt wel zoā€™n beetje waar het over zal gaan.

Niet gezegd dat ik Invicta nou mooi vind ofzo, het is mijn ding niet, maar haatā€¦

:scream::scream::scream::scream::scream::sob::sob::sob::sob:

1 like

Vergeet de buikflesjes Orangina niet. Tegenwoordig zie ik ze gelukkig weer. Vakantiesmaken :joy::+1:

3 likes

Het eindeloze gedram van 1 forumlid over dit baggermerk (moderne versies) maakt dat ik ze per definitie al lelijk vind.

2 likes

En Exota! Voor veel mensen hier voor hun tijd. Levens gevaarlijk. Er zat zoveel koolzuur is dat de flessen soms explodeerden. Wel lekker, gif kleuren, stikte van de kleurstoffen en suiker. Moeders bracht het mee als we hooien moesten ergens achter op het land. Herinneringen. :grin:

3 likes

:smile:

Ik heb er niks tegen, het merk krijgt binnen dit forum geen voet aan de grond terwijl in de echte wereld ze het goed doen. In alle lagen van de maatschappij is Invicta aanwezig

Waarom hier op HF geen waardering ?
Geen idee .

Voor mij, past veelal niet binnen mijn wensen.
De vintage kant, heel mooie exemplaren komen er voorbij.

Mijn jongste zoontje heeft een Invicta en dat kreng overleefd werkelijk elke actie keer op keer!
Dat is echt wel knap gebouwd .

Omdat hun marketing op alles behalve de horloge liefhebber is gericht. En dat denken velen van ons hier nou juist wel te zijn.

1 like

Okā€¦ dat kan ik begrijpen en mee eens.
Hun marketing is idd net ff anders.

1 like

Maar, ā€¦, als je een horloge aanschaft, dan ben je toch liefhebber ???

Oh wacht, ik heb er natuurlijk niet voor geleerd :rofl:

Minzaam is een woord wat hier wel degelijk gebruikt kan worden. Het kent ook de betekenis ā€˜vriendelijk doch enigszins uit de hoogteā€™.
Maar, in combinatie met ā€˜ergā€™ is het dan weer minder voor de hand liggend. Dan ontkracht je de betekenis van minzaam. Afijn, dus ā€¦tja ā€¦ik zou liever het woord ā€˜dedainā€™ aanwenden in deze context.

2 likes

Ik heb geen haat voor zo iets als een merk. Wel een gebrek aan respect. En dat verandert zeker niet ten goede door het voortdurende zendingswerk van onze missionaris, de TS.

3 likes