Nee ik had in een topic over huizen een keer lopen opscheppen hoe mooi Sonsbeekkwartier in Arnhem is en die foto zelf geplaatst. Een kenteken zal je mij ook niet snel op HF zien knallen
Kennis van me met beetje succesvolle business schrok zich helemaal lam toen hij er door zijn ICT mensen op werd gewezen dat alles van hem op internet stond, foto’s van z’n 911 met kenteken, foto’s thuis adres, etc.
Wel mooie straat overigens waar je woont!
Dan is het helemaal oppassen geblazen, want dan ben je een doelwit voor criminelen.
Mij was dit al een tijdje bekend,deed jaren geleden mee aan een landmarkrally van de Achterhoek United.
Je kreeg dan bijzondere foto’s gemaild,met de bedoeling uit te zoeken waar deze landmark stond,om er vervolgens een foto van te maken met je motor erbij op.
Je raadt 't al
Die hebben die foto’s ook gemaakt want ze waren niet van hem, hij heeft gelijk de beveiliging opgekrikt en die auto verkocht
Ja, daar ga je al…
United
Gewoon je locatietoegang uitzetten, toch? Werkt bij mij prima.
Dat moet sowieso altijd het eerste zijn dat je doet wanneer je een nieuwe tel krijgt/koopt, alleen al puur uit privacy overwegingen…
Leuk buurtje ?? Die huizen staan tegen elkaar aan !!
Hoezo dat?
Zo zie je maar weer dat net als met horloges smaken verschillen. Ik vind dit wel een mooie straat om te zien, maar zou er niet willen wonen. Geen eigen oprit / garage; no go.
Eens ! Ziet er leuk uit.
Maar wel klein, gehorig, waar laat ik de motoren ? houden mijn buren wel van Slayer ? waar laat ik mijn honden ?
En On Topic: hoe beveilig ik het ?
Idd, leuk voor je vakantie foto’s op welk punt je precies stond.
Maar minder voor gevoelige kwesties, zoals dit dus. Daarom had ik het al uit.
Maar bedankt voor de headsup
Of je bent er èèn.
TS, bedankt voor de tip!
Bedankt voor de tip
Op mijn oude toestel stond locatie wel uit, op mijn nieuwe nu ook weer
Krijg enorm zin om in de brievenbus te plassen na het tonen van deze locatie.
Haha, dat zou ik wel willen, dat ik daar woonde. Mooi buurtje.
Laat maar