Wachtlijst Rolex 116710BLNR

Dag, heeft iemand zich onlangs nog voor de Batman om een wachtlijst laten zetten? En enig idee mbt de doorlooptijd?

Dank!

1 like

Wel voor de Hulk. Varieert van 1 tot 2 jaar. :face_with_raised_eyebrow:

Crownguard heeft BLNR zonder wachttijd :grinning:

3 likes

Zowel Gassan als S&C doen niet meer aan wachtlijsten dus je moet geluk hebben dat er een in de vitrine ligt of erg goede connecties hebben.

2 likes

S&C Rolex boutique heeft nog wenslijst, en daar kan je nog steeds op. Eergister bevestiging gehad dat ik op de lijst sta. Geschatte wachttijd 2 jaar. Martens hanteert wachtlijst, maar dan moet je 1000 aanbetalen. Geschatte wachttijd 1 jaar. Gassan reageert niet…

1 like

Oooww ok, Ik hoor hier verschillende verhalen over na ja het is een premiumprijs betalen of wachten…

2 likes

Dat is toch ook het verhaal?

Is dat zou @Crownguard? Vertel… Wanneer kan ik langskomen?

Alstu

https://www.crownguard.com/collection/1533/rolex-gmt-116710blnr.html

Wel met een premium. Maar listprice zonder wachttijd is zonder connecties geen optie vrees ik.

2 likes

http://www.local-time.nl/product/rolex-submariner-116610lv/

Ik had kunnen zweren dat ik hier gister nog een blnr zag staan bij local-time… :thinking:

Kramer heeft er volgens mij 3 staan. Geen idee of de prijzen beetje markt conform zijn.

volgens een verkoper van gassan was blnr makkelijk te regelen voor mij… serieus

O ja, dat schreef ik oa om dat van de wachtlijsten te ontkrachten, want dat was zeker wel mogelijk voor mij…

Nou, wat let je… koop-verkoop en lekker weekeindje weg :muscle:

1 like

Als ik je berichten hier op het forum zoal lees ben jij zeer bijzonder dus de mededeling van Gassan lijkt me dan ook logisch…

1 like

Wil geen BLNR… En kopen -verkopen voor die paar 100 euro winst lijkt me eigenlijk zonde van de moeite

1 like

Anders @Gobert even een pm sturen :sunglasses:

Want? Dat is een Batman?

1 like

Aha

Wat moet ik daar mee??
Ik zocht een ander horloge maar de BLNR kwam ter sprake en de verkoper vertelde me dat als ik die wou hij hem zo zou kunnen regelen. Ik ben niet geinteresseerd in een horloge kopen en gelijk weer doorverkopen… Ik wou eerst de BLNR graag hebben maar was er na een tijd op uitgekeken.