Was meer een grapje. Het mag wel hoor, maar hoeft niet. Ik heb me ook nooi voorgesteldđ€
Rare vergelijking, die Speedy kon iedereen krijgen die hem wilde en daar kwamen dealers aan het eind niet meer vanaf. En kan je ook niks meer op verdienen. BLRO, en zelfs blnr, is gewoon bijna niet te vinden anders gingen ze niet voor 6/7k boven list
Was hier nochtans ook ooit een paniekerig topic over hoor
Elk het zijne hé, ik zou zelf nooit meer betalen dan wat in de catalogus staat. Genoeg bedrijven die mijn geld wél willen. Vintage is natuurlijk weer een ander verhaal.
Niet doen, probeer het nou niet op de BLRO te laten lijken. Nergens goed voor⊠BLNR blijft een topper/klasse op zich met een lunette die qua kleur wel kloptâŠ
Haha, geweldig! Wat kocht je nog meer dan? En waar?
Nee, ik wil hem op mijn DJ laten lijken
Zonder gekheid.
Ik vond hem, ook toen de BLRO er nog niet was ook al mooier op jubilee.
Ik had het waarschijnlijk verdrongen, door de plaatjes van de BLRO kwam het weer naar boven
Damn! Zo issie nog toffer!
OkĂ©, ieder zân smaak. Mij is het te druk op Jubilee. Ik houd 'm lekker origineel op oyster met PCLâs.
Ik voorlopig ook nog maar sluit het in de toekomst niet uit
Koopje!..
Zeg maar eens nee tegen zoân korte termijn winst. Wat zouden we zelf doen?
Daar zijn we in Nederland denk ik toch te nuchter voor, bijna 2x list betalen⊠Enkel omdat je geen geduld hebt.
Toch is die kleur minder mooi dan de oude pepsi
Denk dat er wel degelijk NL gasten zijn die dit kopen.
Bevinden zich in een wereld waarin iedereen een Rolex draagt, als jij dan een beetje onzeker bent en je hebt als eerste die nieuwe Pepsi ben je helemaal t mannetje.
Ik denk aan een lil kleine of een André Hazes bijvoorbeeld.
Net waar Rolex niet wil waar zijn pieces naar toe gaan
Nu vind ik het voor dit product niet waard maar,. Ik zou en kan bij bepaalde producten best veel en veel meer betalen als ik het dan meteen kan bezitten⊠als ik het wil dan wil ik het ook meteen.
Nee hoorâŠ
En dat heeft hier geen barst mee te maken:
Je kan namelijk ook gewoon iets aanschaffen omdat je het zélf mooi en leuk vindt.
Hoeveel telefoontjes zou Gassan vandaag krijgen of er nog een verdwaalde BLRO ligt?
Die krijgen ze sowieso wel. Zeker nu wachtlijsten passe is.