Denk alleen niet dat die op marktplaats kopen Hebben vast een hotline met de AD.
Lijkt me juist het tegenovergestelde⦠ze zullen het nooit toegeven maar het zorgt alleen maar voor meer omzet in alle doelgroepen.
Wachtlijsten passe? Vreemd. Ik sta bij 3 ADās op zoān lijst. Hebben ze me verdomme voorgelogen en heb zelfs al ergens aanbetaald
Jij netjes aanbetalen terwijl een ander ām terloops meeneemt, zonder ām zelf mooi te vinden zelfsā¦
Is natuurlijk voor elke goede geregeld terugkerende klant zo.
Als de mogelijkheid bestaat dan is leveren aan die klant uiterst belangrijk en dus vele malen beter dan nee of laten wachten.
Of lig laten zien en voelen dat je alle moeite voor ze doet .
Want 1x nee en of geen moeite en die beste klant gaat naar je concurrent toe en je ziet m nooit meer terug.
De rest kan en mag wachten zolang je ze maar overtuigd te samen met een kop koffie en een juiat gevoel dat dat de enigste weg is⦠die klant wacht wel en komt vast nog eens terug voor wen service of bandje⦠met wat geluk koopt hij ooit nog eens een goed horloge want de koffie en moeite waren heerlijk en oprecht.
Grote kans, of anders gewoon bij een grijze handelaar.
Denk inderdaad niet dat dit soort gasten hun leven riskeren voor een marktplaats dealtje.
Voor 12K werd de deur platgelopen.
Ik zou hetzelfde doen.
Dan maar geen liefhebber⦠Ik zou er een mooi horloge voor terug kopen & een vakantie naar de Malediven doen. Effe kijken of de nieuwe wel waterdicht isā¦
Rolex idioterie.
Same same.
Flink zijn best gedaan op die advertentieā¦
Wil wel erg makkelijk die 4K binnenharkenā¦
Inmiddels 7kā¦
Ik pak zo even de metro naar schaap⦠kijken of er nog een gratis weekje Malediven ligt te wachten⦠(Bahamaās ook goed)
Bij schaap is de reactie: nee ik heb hem niet liggen.
Dan is het 10 seconden stil en zeggen ze: Zou je niet een volgouden of platina Rolex willen? Dan Kun je er wel een Daytona/Pepsi bij kopen.
True story.
Mocht ik dan de centen hebben zou ik het zeker doen.
Als ze 10% korting geven.
De daytona of pepsi dumper & een gouden met fikse korting overhouden.
Rolex idioterie.
Tautologie, lijkt mij, of toch een pleonasme?
ā¦van horen zeggenā¦
Met āvan horen zeggenā kom je niet zo ver in de echte wereld Sammieā¦
Heb het daarom (helaas) zelf ondervonden.
De tijd dat ik in sprookjes geloofde ligt inmiddels vele jaren achter meā¦
Zelfde ervaring als @Emilio gehad toen ik polste bij de AD over een mogelijke aankoop van een BLRO. zal dus niet ongebruikelijk zijnā¦
Dan moet ik mān geloof is sprookjes bijstellen.
Wat ik wel weet is dat de schaarse modellen vaak naar goede klanten gaan, maar om dit bij de vraag naar bv een Daytona te melden vind ik wel een beetje onbehoorlijk van de verkoper, maar dit terzijde.
Tja, de ADs zullen van hun niet verkochte stock afwillen en zoeken hiervoor oplossingen⦠Aan de koper of hij hierop ingaat.
In mijn geval dus zeker nietā¦