Wachtlijst Rolex 116710BLNR

Op het Amerikaanse forum waar ook alle Amerikaanse toeristen posten over hun “AD experiences” in alle (met name Aziatische) uithoeken van de wereld kan je lezen dat dit echt al jaren een soort van standard procedure is in veel landen. “Prima dat u een stalen Daytona mag kopen, maar dan ook wel even die volgouden DD afrekenen”
En voor de ondernemers ook niet helemaal onbegrijpelijk denk ik.

Zolang mensen die arrogante houding en upsale technieken blijven accepteren…

1 like

Had een zelfde ervaring mbt een Londense dealer.

Lullig voor de mensen die hem nog willen kopen maar een Disconinued BLNR zou mij heel blij maken!

1 like

Helaas pindakaas dan, voor u.

1 like

Sinds wanneer is hij discontinued? Staat nog gewoon op de Rolex website. Volgens mij gewoon geruchten…

Niks discontinued

2 likes

Hoezo? Wil je hem verkopen dan?

Jongen. Wie is hier de dealert, gij of ik.

3 likes

Nee dat niet, maar het maakt hem meteen een classic en nog meer gewild dan nu.

ik zeg niet dat hij ge-discontinued wordt. Dat is wat vleermuisman heeft gehoord.

Eigenaardige strategie van Schaap en Citroen om aan een potentiële klant ff mede te geven dat hun hoofdkwartier veel modellen doorverkoopt aan grijze dealers. Zo stuurt een AD als het ware zijn klanten naar de grijze markt. Gaat hier natuurlijk wel over de populaire sportmodellen van Rolex.

Verwacht die AD dan dat die klant meer courante modellen nog bij hen gaat kopen? Denk het niet…

Heb een goed contact met de mensen van mijn AD en vroeger werd er bij hoog en bij laag beweerd dat ze nog nooit iets verkocht hadden aan de grijze markt, tegenwoordig is dat al afgezwakt naar “het zou kunnen dat…”.

Geruchten doen natuurlijk ook de ronde dat Rolex de levering van zijn sportmodellen met 50% heeft teruggeschroefd, zo creeër je natuurlijk allemaal instant-klassiekers. Ook zou de BLNR het nieuwe binnenwerk krijgen van BLRO, voor mij is er echt wel plaats voor die 2 modellen naast elkaar.

Maar Rolex wegen zijn ondoorgrondelijk…

4 likes