Gaat alleen s’nachts af. Ik kan absoluut niet zonder. Het is ook mijn eerste ding van de dag. Wekker gaat direct horloge om. Tijdens het douchen gaat hij ook af. Maar bijv. op vakantie in de zonnige oorden altijd om, zowel met zonnen als zwemmen. Ook handig dat je altijd kunt zien hoe bruin je geworden bent.
Nooit, ik draag het letterlijk dag en nacht.
Nooit, overdag draag ik meestal mijn Seiko Astron en s’nachts één van mijn Mutewatches, heerlijk die wekfunctie, geen gestressed “Beep, Beep” maar meer een gevoel van verbazing van “Wat trilt er zo aan mijn pols…”
Douchen doe ik al jaren met mijn horloges, tenzij ze een leren band hebben of niet waterdicht zijn.
Vroeger deed ik ze wel af tijdens "Avonturen naast het nachtkastje "
Maar tegenwoordig heb ik liever Kerstfeest dan sex want dat is vaker…
Ik heb hem net af gedaan, want ik ga naar bed.
Hij ligt me trouwens wel aan te kijken op het nachtkastje
Tissues en witte vlekken. Misschien moet je daar even niet aan proberen te denken als je een horloge via dit forum wil overnemen.
Haha, zo herkenbaar! Bij mij gaat er ook een ferme Led-zaklamp tegenaan om de lume wat op te laden!
Dan hoop ik dat het alleen de lume is die oplicht…
Goede pre-buy controle, zo’n UV lampje…
Alleen tijdens t omwisselen naar n ander horloge of als ie naar de andere pols verhuisd.
Verder praktisch altijd n horloge om. Ook als ik ga slapen.
Sex is ook zo 2014 wie heeft dat nog Voor het slapen gaan af maar met douchen heb ik meestal wel een horloge om, dat is dan ook mijn “thuis” horloge ( digi Casio )
Als ik 's avonds op de bank zit, dan wil ik nog wel mijn horloge afdoen en ik zie mijn vrouw eigenlijk hetzelfde doen en dat is een echt klein dameshorloge. Dus je wilt je vooral wat bevrijden van “knellende” dingen. Ik zie me daarna nog wel een paar keer spelen met het horloge en dan weer omdoen, maar zodra de pyjama aangaat (ja we zijn ouderwets wat dat aangaat), gaat het horloge in de doos!
Hahaha, zoiets als een aura!!!