Ik heb eigenlijk mijn horloge altijd om, behalve in bed…
Voor sporten gaan ze niet af… of het moet een niet-waterbestendig horloge zijn, als ik ga zwemmen… kans op schade is me in een zwembad te groot…
Ik heb eigenlijk mijn horloge altijd om, behalve in bed…
Voor sporten gaan ze niet af… of het moet een niet-waterbestendig horloge zijn, als ik ga zwemmen… kans op schade is me in een zwembad te groot…
Bij mij ligt het er aan welk horloge ik draag.
Bij het douchen doe ik iedere klok af,ook al kunnen ze er tegen.
Bij klussen met risico doe ik de klokjes ook af.
Verder altijd,ook in bed…behalve als …mn vrouw draagt ook veel sierraden en om krassen te voorkomen op de klok…
Leuk om je eerste horloge te zien, althans waarna het begon. Liep het nog?
Ik draag het horloge de gehele dag, alleen tijdens het douchen niet en als ik naar bed ga.
Pieter.
Loopt nog steeds, wel niet meer zo accuraat. Doe hem soms nog om, om te klussen.
Foto is van weekje of 2 geleden.(maar in deze staat is hij nu al een paar jaar.)
Zou trouwens graag nog eens een Swatch kopen, maar ondanks dat ze zoveel modellen hebben, vind ik maar geen model dat me echt volledig aanspreekt.
Eigenlijk bijna altijd.
Omdat ik geen wekker gebruik kies in bijna dagelijks een horloge met deftige lume, die ligt dan op het nachtkastje.
Verder wissel ik bijna dagelijks van horloge als ik thuis kom van mijn werk. Ik doe altijd de ochtend shift dus heb ik tijd op twee keer te genieten
Uitzonderingen zijn, douchen, koken als er een leren bandje op de klok zit een tijdens het geven van honkbal training, maar die tijd ligt nu achter mij.
Ik juist wel.
Alleen af met douchen en slapen. Al word ik na het uitgaan ook weleens wakker met m’n horloge nog om.
Tijdens de sex doe ik altijd mijn automaat om.
Dan heb ik binnen 1 minuut weer een gangreserve van 40 uur
Dat klinkt alsof dat een bezigheid is die je in je eentje uitvoert Igor…
Ik heb jaren tijdens de batting practice en trainingen mn klokjes omgehouden en daar eigenlijk geen vervelende gevolgen van ondervonden(zelfs oude seamasters) …en ja…ik raakte heus wel wat…
Moet daar wel bijzeggen dat ik niet van bewust was dat het kwaad kon voor mechanisch horloge.
Ik doe mijn Panerai af voor het slapen gaan. Merk ook dat ik geen dag zonder horloge kan. Ging eigenlijk afgelopen vrijdag meteen na het werken een weekend weg, maar was vergeten mijn horloge 's morgens om te doen. Ben toch maar even langs huis gegaan om hem alsnog om te doen…
haha…Ik vergeet nog eerder mn telefoon,sleutels dan mn horloge!
Zonder voelt zo kaal en wordt een drama dag voor mij!
Mijn beste,
Heel herkenbaar heren!!
Orologio Signaturis Temporis.* :wink
Haha, op de eerste mooie dag had ik tijdens een hondensportevenement mijn 48mm Ecozilla om. Resultaat een enorme witte vlek met band op mijn linkerpols, zichtbaar als witte rand toen ik.de dag erna een klokje van slechts 40mm droeg.
Dat bedoel ik. Vroegâh, toen ik nog maar één horloge had/droeg maakte dit niet uit maar met al die verschillende formaten horloges die ik nu heb schiet het niet op.
ik draag mijn horloge altijd en afhankelijk van waterdichtheid ook tijdens douchen en zwemmen.
Neen hoor. Geen last van schade ondervonden. Niet bij mijn automaten noch bij mijn quartz horloges.
De laatste tijd droog ik digitale g-shocks of pro trek klokjes. Omdat de chrono en countdown timer dan zo handig zijn. En om een krasje te maken heb ik geen bang. Enkel in de zomer, als het echt warm is, vindt ik het prettiger zonder horloge.
Als ik van mijn werk vandaan kom, welk tijdstip dat ook is, trek ik wat makkelijks aan en doe mijn horloge af. Als ik de deur uitga draag ik altijd een horloge. Zonder voel ik mij erg kaal en ga ik zeker terug. Net als ik mijn telefoon vergeet. Alleen bij het uitlaten van de hond 's avonds laat, draag ik geen horloge.